اخبار صنعت

نگهداری از گربه و ابتلا به یک بیماری روانی

شاید باور نکنید اما اگر شما از افرادی هستید که به عنوان حیوان خانگی از گربه نگهداری می کنید، دو برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به اختلالات مرتبط با اسکیزوفرنی هستید.

28 فروردین 1403

یکی از تابلوهای نقاشی چشم انداز اثر کلود مونه به زودی راهی حراجی خواهد شد

ایسنا/ براساس اخبار واصله، یکی از تابلوهای نقاشی چشم انداز اثر کلود مونه به زودی راهی حراجی خواهد شد.

14 فروردین 1403

یاستی قلعه یکی از دورافتاده ترین روستاهای ماهنشان است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله و گزارشات منتشر شده، یاستی قلعه یکی از دورافتاده ترین روستاهای ماهنشان است.

9 فروردین 1403

مواد پلیمری و فایبرگلاس صنعت سنگ و ساختمان

مواد پلیمری و فایبرگلاس صنعت سنگ و ساختمان به قدیم پیشرفت زیادی کرده است. در این صنعت سنگ ها از معادن استخراج و سپس از طریق فرآیندهای مختلفی به منظور تولید محصولات متنوع، از جمله سنگ های ساختمانی، سنگ های تزئینی، سنگ های مصنوعی، مصالح ساختمانی و محصولات...

19 اسفند 1402

ساخت خودروی پرنده با شش چرخ ، قفل آسمان باز می شود؟

اکسپنگ موتورز، یک بازیگر برجسته در صنعت خودروسازی چین، در خط مقدم نوآوری های آینده بوده است. چند روز پیش تصاویر جاسوسی از مدل لند کریر، خودروی پرنده آینده آن منتشر شد. بسیاری بر این باور بودند که این ترکیب شاسی بلند و وسیله نقلیه پرنده هیچ وقت رنگ واقعیت...

15 اسفند 1402

سونی 900 کارمند پلی استیشن را اخراج و استودیوی لندن خود را تعطیل کرد

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) اخیرا اعلام کرده که حدود 900 کارمند را در سراسر جهان یا حدود هشت درصد از کل نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد.

12 اسفند 1402

طرز تهیه سیمیتم یومورتا، صبحانه مشهور ترکی

سیمیتم یومورتا نوعی صبحانه مشهور ترکی است که از ترکیب کنجد با تخم مرغ، کره و پنیر پیتزا تهیه می گردد و بسیار خوشمزه و مقوی است.

8 اسفند 1402

کوالکام مودم های 5G نسل آینده را معرفی کرد: سرعت 10 گیگابیت و وای فای 7

کوالکام پلتفرم اینترنت خانگی 5G جدیدی معرفی کرد که باعث بهبود سرعت، قابلیت اطمینان و در دسترس بودن اتصال اینترنت نسل پنجم می شود. مودم 5G نسل بعدی با این پلتفرم عرضه می شوند.

6 اسفند 1402

نقشه گردشگری اصفهان به زبان چینی

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نقشه گردشگری اصفهان به زبان چینی علاوه بر راهنمای گردشگری، تاکیدی بر بُن مایه های فرهنگی دو ملت ایران و چین و نمودهایی از مینیاتور تا نقاشی قهوه خانه ای است.

30 بهمن 1402

گردشگری ناجی رشد مالی چین می گردد؟

این صنعت امیدوار است که تقاضای سفر چین باعث بهبود پروازهای طولانی مدت در بحبوحه بحران بازار املاک چین و کند شدن رشد مالی گردد.

28 بهمن 1402

رنو سامسونگ XM3 سروش دیزل رونمایی شد ، همه چیز درباره رنو آرکانا کره ای

رنو سامسونگ XM3 از طریق سروش دیزل مبنا در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. XM3 قرار است در کشور مونتاژ شود و فرایند ثبت سفارش قطعات CKD آن هم از ماه ها پیش آغاز شد. این خودرو که در بسیاری از بازارهای جهانی آن را با نام رنو آرکانا می شناسند، با موتور 1.6 لیتری...

10 بهمن 1402

بهترین روش برای سفر از تهران به اهواز چیست؟

قطار تهران به سمت اهواز یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین مسیرهای ریلی ایران است و مهم ترین ایستگاه هایی که در میان این دو شهر وجود دارند ایستگاه های قم، محمدیه، اراک، مومن آباد، شازند، ازنا، درود، شوش، هفت تپه و اندیمشک خواهد بود.

1 بهمن 1402

کشف دسته ای از شهرهای گمشده در جنگلهای بارانی آمازون

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، کشف دسته ای از شهرهای گمشده در جنگلهای بارانی آمازون صورت گرفت.

24 دی 1402

اصول مهم برای مشاورین املاک پیروز

مشاوران املاک بازیگران کلیدی در صنعت مسکن هستند و نقش بسیار مهمی در موفقیت و رشد یک دفتر املاک دارند. برای تحقق موفقیت در این حوزه و راه اندازی دفتر املاک ، مشاوران باید ضمن گذراندن دوره آموزش املاک به اصول و روش های موثری مانند سیستم سازی املاک پایبند...

30 آذر 1402

نگاهی کوتاه به نمایشگاه شهر سوخته اسطوره ای که تاریخ شد

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی کوتاه به نمایشگاه شهر سوخته اسطوره ای که تاریخ شد برای شما نگارش شده است.

15 آذر 1402

سراتو 2014 و بهمن رسپکت تست و مقایسه شدند، خودرو کره ای کارکرده یا چینی صفر؟

سراتو 2014 بخریم یا بهمن رسپکت صفر کیلومتر؟ آیا اصالت و مهندسی یک خودرو کارکرده و کهن سال کره ای حریف صفر بودن یک محصول چینی می گردد؟ پاسخ مستند این سوالات را در تست و آنالیز زیر بخوانید.

7 آبان 1402

دستاورد بزرگ در توربین های گازی، منبعی از انرژی پاک و قابل اعتماد

دیجیاتو نوشت: کارخانه بسته بندی کاغذ Saillat-sur-Vienne در فرانسه، اولین توربین گازی با هیدروژن 100 درصد تجدیدپذیر دنیا را آزمایش کرد.

24 مهر 1402

با خوردن این سالاد برو آنتالیا!

هر کشوری غذاهای مخصوص به خودش را دارد. کافی است که یک بار یک طعمی را در جایی تجربه کنید تا برای همواره در ذهنتان بماند و اگر آن طعم مجدد برایتان تکرار گردد باز هم خاطره اولین بار مقابل چشم هایتان رژه برود!

14 شهریور 1402

معمای ادامه دار عیسی آل کثیر

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی امروز میهمان پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر است که حاشیه های جابجایی تابستانی همچنان ادامه دارد.

7 شهریور 1402

مرگ هولناک 2 دزد نفت در هرمزگان ؛ نفت دزدها زنده در آتش سوختند

فرماندار شهرستان بندر خمیر مقصر آتش سوزی در خط لوله انتقال نفت در این شهرستان را 2 دزد خاطرنشان کرد.

6 شهریور 1402
تعداد: (201)