سرنوشت بازیکنان والیبال ایران به سفارت آمریکا در ترکیه کشیده شد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرایند دریافت ویزای آمریکا برای تیم ملی والیبال ایران که از 20 آبان سال 1401 و همزمان با اعلام برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 ازسوی فدراسیون جهانی والیبال شروع شد، روز آدینه نهم تیرماه به انتها می رسد.

سرنوشت بازیکنان والیبال ایران به سفارت آمریکا در ترکیه کشیده شد

20 آبان سال گذشته فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت ها 2023 در گروه مردان را بیان کرد که تعیین شد تیم ملی ایران در هفته های اول تا سوم به ترتیب در کشور های ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می رود.

فدراسیون والیبال بر اساس این برنامه، اقدامات خود را برای اخذ ویزای آمریکا از همان زمان شروع کرد و در نهایت اعضای کاروان تیم ملی والیبال ایران روز 17 فروردین در سفارت آمریکا در آنکارا حاضر شدند و مراحل اداری درخواست ویزا را انجام دادند.

پس از حدود سه ماه انتظار، فدراسیون والیبال آمریکا با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال ایران بیان کرد با هماهنگی های صورت گرفته، سفارت این کشور در آنکارا روز آدینه نهم تیرماه ویزای اعضای تیم ملی والیبال کشورمان را صادر خواهد نمود و از فدراسیون والیبال خواست تمامی پاسپورت های اعضای تیم ملی را آدینه به سفارت این کشور در آنکارا تحویل دهد.

بدین ترتیب روز آدینه نهم تیرماه نماینده تیم ملی والیبال ایران در آنجا حضور می یابد و در نهایت تعیین می گردد که کدام بازیکنان و اعضای کادر فنی، این تیم را در مسابقات آناهایم همراهی خواهند کرد.

بر این اساس کادر فنی تیم ملی پس از تعیین شدن ویزا های صادر شده، ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم را انتخاب و معرفی خواهد نمود و سپس درخصوص نحوه محاسبه رنکینگ و امتیازی فدراسیون جهانی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال در نشست اخیر خود در دومینیکن موضوع ویزای تیم تیم ملی والیبال ایران را به صورت خاص آنالیز و تصویب کرد در صورتی که آمریکا به تیم اصلی ایران ویزا ندهد، امتیازات این تیم در رده بندی جهانی حفظ گردد و در صورت تمایل ایران نتایج بازی های هفته سوم لیگ ملت های در جایگاه جهانی تیم ملی مردان تاثیر منفی نخواهد داشت.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 18 تیرماه جاری در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می گردد و تیم ملی والیبال ایران در آناهایم به ترتیب به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می رود.

منبع: فرارو

به "سرنوشت بازیکنان والیبال ایران به سفارت آمریکا در ترکیه کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت بازیکنان والیبال ایران به سفارت آمریکا در ترکیه کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید