محبوب ترین شغل در هر یک از کشور های جهان چیست؟

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، بر اساس یک نقشه نو که محبوب ترین شغل ها در سرتاسر جهان را نشان می دهد، خلبانی پرطرفدارترین شغل جهان است.

محبوب ترین شغل در هر یک از کشور های جهان چیست؟

به گزارش روزیاتو، در این نقشه که با استفاده از داده های مربوط به جستجو های اجرا شده در گوگل طی 12 ماه تهیه شده، در کنار نام هر کشور پرجستجوترین شغل در آن کشور آورده شده، یعنی شغلی که مردم آن کشور بیش از هر شغل دیگری در پی کسب اطلاعات درباره آن در گوگل بوده اند.

خلبانی در 25 کشور جهان، از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا، پرجستجوترین شغل بوده است. تعداد جستجو ها درباره این شغل در گوگل در مجموع 930،630 مورد در سرتاسر جهان بوده است. در رتبه دوم، شغل نویسندگی با 801،200 مورد جستجو در سرتاسر جهان قرار گرفته است. با این حال، جستجو ها درباره این شغل در 75 کشور جهان، از جمله هند، نیوزلند و آفریقای جنوبی در صدر قرار داشته است.

حرفه پایکوبی جایگاه سوم را با 278،720 مورد جستجو در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده و در کشور هایی همانند نیجریه و غنا پرجستجوترین شغل بوده است.

این نقشه یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی به مهاجرین به نام Remitly تهیه شده است.

این پژوهش که با آنالیز نزدیک به 200 شغل و تجزیه و تحلیل مقدار جستجو ها برای عبارت های رایج مرتبط با تحقیق درباره یک شغل انجام شد، پرجستجوترین شغل در گوگل در هر یک از کشور های جهان طی سال گذشته را نشان می دهد.

این پژوهش می گوید خلبانی به عنوان شغلی با عایدی فراوان، منظره شغلی عالی و فراهم آوردن فرصت سفر شناخته می گردد.

خلبانی از گذشته یکی از شغل های مورد علاقه بچه ها در سرتاسر جهان بوده و نتیجه این پژوهش نشان می دهد این حرفه جذابیت خود را از دست نداده است.

با این حال، این پژوهش به طور کلی نشان می دهد شغل های مرتبط با فرهنگ و هنر از بیشترین محوبیت برخوردارند.

اروپا

آمریکای شمالی

آمریکای جنوبی

آفریقا

استرالیا

خاورمیانه

یوتیوبری با 195،070 مورد جستجو در سرتاسر جهان در رتبه چهارم قرار گرفته و در کشور هایی همانند مکزیک و ژاپن پرجستجوترین شغل بوده است. جایگاه پنجم به کارآفرینی با 178،380 مورد جستجو در سرتاسر جهان اختصاص دارد، شغلی که در کشور هایی مانند لوکزامبورگ و گواتمالا بیشترین جستجو را داشته است.

بازیگری رتبه ششم را با 176،180 مورد جستجو در سرتاسر جهان از آن خود ساخته و در کشور هایی از جمله ترکیه و اتریش در صدر جستجو ها بوده ست. اینفلوئنسری در رتبه هفتم با 159،180 مورد جستجو در سرتاسر جهان قرار گرفته است و در کشور هایی مثل اسپانیا، ونزوئلا و آرژانتین پرجستجوترین حرفه بوده است.

جایگاه هشتم به برنامه نویسی با 125،310 مورد جستجو در سرتاسر جهان تعلق دارد، شغلی که در کشور هایی مانند مقدونیه در صدر جستجو ها قرار داشته است.

در رتبه نهم خوانندگی با 121،430 مورد جستجو در سرتاسر جهان قرار گرفته است که در کشور هایی مانند ویتنام پرجستجوترین شغل بوده است.

رتبه دهم را شغل معلمی با 114،950 مورد جستجو در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده که در کشور هایی همانند مالزی بیشتری جستجو را داشته است.

لیست کامل پرجستجوترین شغل های جهان

1- خلبان

2- نویسنده

3- پایکوبینده

4- یوتیوبر

5- کارآفرین

6- بازیگر

7- اینفلوئنسر

8- برنامه نویس

9- خواننده

10- معلم

11- دی جی

12- بلاگر

13- پزشک

14- استاد دانشگاه

15- مهماندار هواپیما

16- آتش نشان

17- قاضی

18- وکیل دادگستری

19- وکیل مدافع

20- روانشناس

منبع: فرارو

به "محبوب ترین شغل در هر یک از کشور های جهان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین شغل در هر یک از کشور های جهان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید