والیبال

سرنوشت بازیکنان والیبال ایران به سفارت آمریکا در ترکیه کشیده شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرایند دریافت ویزای آمریکا برای تیم ملی والیبال ایران که از 20 آبان سال 1401 و همزمان با اعلام برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 ازسوی فدراسیون جهانی والیبال شروع شد، روز آدینه نهم تیرماه به...

7 تیر 1402

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ونکوور

ونکوور شهری با جاهای دیدنی فراوان در کانادااست؛ چشمان شما را طبیعت زیبای آن خیره خواهد کرد و در عین حال می توانید به کلی تفریح بپردازید. از تفریحات ونکور می توان به اسکی و موج سواری اشاره کرد. اگر هم گرسنه شدید اصلا نگران نباشید، بیشتر غذاهای محلی فرهنگ...

25 اسفند 1401

لیگ برتر والیبال، راهیاب ملل از سد سایپا گذشت

تیم والیبال سایپا در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل راهیاب ملل مریوان شکست خورد.

26 اردیبهشت 1401

مردم پورتو، طارمی را از رئیس جمهور هم بیشتر دوست دارند

تهران (پانا) - سمیرا ایمانی، مربی ایرانی تیم والیبال زنان پورتو معتقد است که مردم پورتو، طارمی را از رئیس جمهور هم بیشتر دوست دارند.

31 فروردین 1401

خوشحالم مقابل پیکان باختیم، فشار رقابت ها زیاد است

به گزارش خبرنگاران، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهردار ورامین با نتیجه 3 بر صف مغلوب تیم پیکان تهران شد.

8 بهمن 1400

خاتمه کار شاگردان عطایی با کسب صندلی نهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا امروز یکشنبه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت ملاقات پیگیری می گردد.

28 مهر 1400

وقتی همه در والیبال خاص هستند!

می گویند:او دستیاران سرمربی را انتخاب می نماید، او کارهای خاص را انتخاب می نماید و اصلا اوست که همه کارهای خاص را انجام می دهد! اما این یک نفر کیست؟

27 اردیبهشت 1400

انتقاد کاپیتان ورامین از فدراسیون والیبال، قرعه کشی برای تست کرونا

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران درحالی فردا (چهارشنبه) میزبان تیم شهرداری ورامین خواهد بود که هنوز تکلیف برگزاری این دیدار مشخص نیست. تیم شهرداری ورامین خبر از ابتلای 24 بازیکن خود به ویروس کرونا داده است اما فدراسیون والیبال آن را تایید...

18 آبان 1399

حمایت تماشاگران باعث شد تیم به بازی برگردد

کارشناس والیبال گفت: ایران شروع خیلی خوبی مقابل لهستان داشت اما در سرویس و دریافت در دو ست خوب عمل نکردند اما با حمایت تماشاگران به بازی برگشتند.

13 تیر 1399

لیگ والیبال لهستان، شکست یاران عبادی پور مقابل شاگردان کواچ

تیم والیبال اسکرا در غیاب ملی پوش ایرانی خود مغلوب شاگردان اسلوبودان کواچ شد.

23 فروردین 1399