انتقاد کاپیتان ورامین از فدراسیون والیبال، قرعه کشی برای تست کرونا

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، تیم والیبال سایپا تهران درحالی فردا (چهارشنبه) میزبان تیم شهرداری ورامین خواهد بود که هنوز تکلیف برگزاری این دیدار مشخص نیست. تیم شهرداری ورامین خبر از ابتلای 24 بازیکن خود به ویروس کرونا داده است اما فدراسیون والیبال آن را تایید نکرده است.

انتقاد کاپیتان ورامین از فدراسیون والیبال، قرعه کشی برای تست کرونا

احسن الله شیرکوند در مصاحبه با وبلاگ رشد آرمان درباره آخرین شرایط تیم شهرداری ورامین گفت: نتایج تستی که مورد تایید آزمایشگاه و اداره بهداشت یک استان است را فدراسیون قبول نکرد! آیا هدف واقعا قطع زنجیره کرونا است؟ کرونا را چگونه می توان کنترل کرد؟ روز گذشته به تیم اعلام کردند بازیکنان کرونایی باید در فدراسیون پزشکی تست بدهند! آیا این ها انسان های سالمی هستند که در سازمان لیگ فعالیت می کنند؟ بازیکنی که در تب می سوزد چگونه برود فدراسیون پزشکی؟

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین تاکید کرد: متاسفم، آیا این روش درست است؟ تست اولیه را نپذیرفتند، اعلام کردند به مراکز مورد تایید بروید، آن را نیز انجام دادیم و حال اعلام کردند باید به فدراسیون پزشکی برای انجام تست برویم! اعلام کردند از بین 24 بازیکن کرونایی قرعه کشی می کنیم و یک تعداد باید در فدراسیون پزشکی تست دهند.

وی ادامه داد: از روز شنبه و قبل از بازی با سپاهان اعلام کردم تیم کرونایی است اما قبول نکردند و با بازیکنان کرونایی مقابل سپاهان بازی کردیم. زورشان فقط به ورامین می رسد. بازیکن کرونایی باید از اسلامشهر به فدراسیون پزشکی برود تا تست دهد، این عجیب نیست. آیا این بازیکن در جهت نفرات دیگر را آلوده نمی کند؟ اینگونه می خواهند زنجیره را قطع کنند؟ اگر واقعا هدف راستی آزمایی است یک مامور مورد تایید خود را به آدرس بازیکنان برای انجام تست بفرستند نه اینکه بازیکن کرونایی را در سطح شهر تردد دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد کاپیتان ورامین از فدراسیون والیبال، قرعه کشی برای تست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کاپیتان ورامین از فدراسیون والیبال، قرعه کشی برای تست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید