گل محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا جوابگو باشند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید پذیرش حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا برایش سخت است.

گل محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا جوابگو باشند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت ها شما را می بینم. روزهای خوب زیادی در این شهر داشتیم، از استقبال گرم طرفداران پرسپولیس در مشهد هم سپاسگزارم. امیدوارم در این روزها که خیلی بحث بیماری کرونا داغ است و همه باید مواظب سلامتی خود باشند، طرفداران رعایت نمایند و بازی را هم از تلویزیون دیدن نمایند چون راضی نیستیم یک تار مو از سر طرفداران کم گردد و اتفاق بدی رخ دهد.

وی اضافه کرد: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم، امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که 3 امتیاز را کسب کنیم. 90 دقیقه پرفشار در پیش است و می دانیم که حریف با فوتبال خوب و بابرنامه که در هفته های اخیر ارائه نموده، خطرناک است و باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم.

وی توضیح داد: شهرخودرو با توجه به شرایطش انتحاری بازی می نماید، راحت و آسوده بازی خواهند کرد و بازی راحتی در پیش نداریم. امیدوارم بازیکنانم با تمرکز بالا این 3 امتیاز را کسب نمایند. هدف ما کسب پیروزی است ولی راحت به دست نمی آید و احتیاج به کوشش فراوانی است. باید بیشتر از بازی قبل بدویم و بجنگیم. امیدوارم در نهایت بازی خوبی در پیش باشد.

وی در مورد حذف از آسیا گفت: برای ما که یک گروه پرکوشش هستیم، به عنوان تیم اول ایران و سید یک مسابقات که سابقه 2 فینال آسیا را در کارنامه دارد، واقعا شوکه نماینده بود و پذیرش آن برایم بسیار سخت است . همه ما از این مسائل ناراحت هستیم. بعضی افراد که با تصمیم گیری های خود زمینه ساز این افتضاح تاریخی شدند، باید جوابگو باشند. 10 روز برای استیناف وقت داده اند، امیدواریم، اما نمی دانم واقعا چه در پیش خواهد بود. این یک افتضاح تاریخی است، اگر این اتفاق برای فوتبال ایران رخ دهد واقعا دردناک است و جواب میلیون ها طرفدار را چه کسانی باید بدهند؟ اصلا چطور می خواهند جواب پس بدهند؟

گل محمدی در مورد جابجایی و شایعه بازگشت بیرانوند حاضر به جوابگویی نشد.

او در مورد مصدومانش گفت: رادو را که در اختیار نداریم. وحدت، شجاعی، عالیشاه و شریفی را هم به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تاثیر خبر حذف از آسیا گفت: درگیر یک لیگ پرفشار هستیم و نباید این مساله روی تیم تاثیرگذار باشد. واقعا زحمت کشیدیم تا به عنوان یک تیم مطرح در آسیا باشیم، قهرمان لیگ شدیم تا در جای بزرگ تری به میدان برویم و توانایی خودمان را نشان دهیم.

وی در مورد طلب شهرخودرو گفت: آخرین ورژن تیم مشهد نمی دانم پدیده است یا شهرخودرو. توافقی اجرا شده و دو سوم مبلغ هنوز پرداخت نشده و مسوولان پدیده حق دارند که ناراحت باشند. واقعا تا آنجا که می توانستم با مدیران عاملی که در این مدت در پرسپولیس کار نموده اند صحبت کردم. نمی دانم جرا این مساله حل نشد؟ من به نوبه خودم شرمسار ام.

گل محمدی در مورد شرایط فوتبال ایران گفت: آن هایی که تصمیم گیرنده کلان در ورزش هستند، باید ببینیم اولویتشان ورزش و فوتبال هست که با این شرایط دست و پنجه نرم می کنیم؟ وقتی زیرساخت ها درست نباشد، وقتی برای آینده کاری ننموده باشیم، آخر این جهت به همین جاها ختم می گردد. اتفاقاتی که رخ می دهد قابل پیش بینی است. 10 سال قبل هم می شد پیش بینی کرد چون در این بازه هیچ کاری صورت نگرفته، وقتی ورزش حرفه ای و قهرمانی برای هیچکس اولویت نیست، نتیجه همین می گردد. اولویت در مملکت ما چیزهای دیگر است .

سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال مشهد، فوتبالی پویاست و مملو از استعداد است. امکانات بدی هم ندارد. متاسفانه در مشهد هم اتفاقات خوبی نیافتاده و برای فوتبال هم برنامه ریزی نشده است. در فوتبال ما امری طبیعی است و متاسفانه بالا و پایین زیاد دارد. در خیلی از استان ها ثباتی نیست. آن ساختاری که باید برای فوتبال ما وجود داشته باشد، متاسفانه وجود ندارد و تصمیم گیری به عهده افراد مختلف می افتد چون ثبات نیست. در نهایت این اتفاق تلخ رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا جوابگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا جوابگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید