638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون 638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که طی سه روز اخیر اندازه فرایند ابتلا کاهشی بوده است.

638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان از مشهد،محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه 638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند؛ گفت: 426 نفر از این تعداد در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، 16 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

او اضافه نمود: تعداد بستری شدگان روزانه بر اثر کرونا در خراسان رضوی دیروز به 184 نفر در روز رسید و طی 10 روز گذشته بیشترین مقدار بستری شدگان روزانه کرونا در استان 218 نفر در روز بوده است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به افرادی که هنوز واکسن نزده اند توصیه کرد که انجام واکسیناسیون برای کنترل کرونا و کاهش مرگ و میر در کنار رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "638 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید