طراحی گرافیکی و چاپ

قیمت بازار موتورسیکلت به ثبات رسید

،قیمت بازار موتورسیکلت پس از هفته ها تلاطم و گرانی به آرامشی نسبی رسیده است. هر چند قیمت این وسیله نقلیه همچنان گران است. قیمت موتورسیکلت در بازار چقدر است؟

14 اسفند 1402

نقشه گردشگری اصفهان به زبان چینی

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نقشه گردشگری اصفهان به زبان چینی علاوه بر راهنمای گردشگری، تاکیدی بر بُن مایه های فرهنگی دو ملت ایران و چین و نمودهایی از مینیاتور تا نقاشی قهوه خانه ای است.

30 بهمن 1402

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی برای تمامی سلیقه ها

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به زیبایی منزل و محل کارتان اهمیت می دهید و دوست دارید که دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه یتان همراه با مد روز و سبک زندگی امروزی پیش برود، جای درستی آمده اید! چون قرار است در این مطلب به سراغ یکی از تاثیرگذارترین بخش های...

18 بهمن 1402

اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی، برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده، عکس

تسلا سایبرتراک یکی از بزرگترین خودروهای عرضه شده در سال 2023 است. در همین حین که تسلا همچنان به آزمایش و آنالیز سایبرتراک ادامه می دهد، یکی از آنها در جاده های عمومی تصادف کرد!

9 دی 1402

تا یک ماه دیگر بیگانگان فضایی را پیدا می کنیم، یک ادعای عجیب، عکس

ایسنا نوشت: فیزیکدان برجسته دانشگاه هاروارد به همراهی گروهی از دانشمندان شامل امیر سراج اخترفیزیک دان ایرانی سعی دارد وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کند.

14 مرداد 1402

دیدن یک نمایش مانند خواندن 10 کتاب است

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، نمایش دوره گردها به قلم زیبا برجی فلاح و کارگردانی علی فروتن از اواخر اردیبهشت در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه رفته است.

28 خرداد 1402

خدادادی که عزیز شد

خبرنگاران -خدیجه زمانیان: به تازگی کتابی براساس زندگی خداداد عزیزی، مهاجم سابق تیم ملی به نام تو خداداد عزیزی هستی منتشر شده که به قلم جواد رستم زاده، خبرنگار و دبیر سرویس ورزش روزنامه قدس نوشته شده است. این اثر به وسیله نشر برید به بازار کتاب آمده و در...

12 خرداد 1402

مقدس ترین مکان در سرزمین خورشید

آتشفشان فوجی یاما در کشور ژاپن، اولین نقطه شرقی کره زمین است که در ابتدای هر روز، نور آفتاب بر آن می تابد.

16 اردیبهشت 1402

ساخت بیوباتری که عمر صد ساله دارد

به گزارش خبرنگاران، پاییز گذشته، پروفسور سئوکون چوی در آزمایشگاه بیوالکترونیک و میکروسیستم ها نتایج تحقیقات خود را در خصوص بیوباتری که به وسیله فاکتور pH روده انسان فعال می شوند، منتشر کرد.

5 اردیبهشت 1402

97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: تا به امروز 97 درصد از جمعیت واجد شرایط استان نسبت به درخواست کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

10 مهر 1401

وزیر آموزش و پرورش: آموزش در همه مدارس حضوری است

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مدارس حضوری هستند و مدارس نمی توانند کلاس های درس را زوج و فرد و دانش آموزان را تقسیم بندی نمایند.

2 مهر 1401

سفید برفی با قلب 400 اسبی؛ معرفی مرسدس بنز C43 AMG

پس از گذشت حدود یک ماه از معرفی مرسدس SL43 به عنوان یک رودستر لوکس با پیشرانه چهار سیلندر خاص، حال این خودروساز آلمانی در تازهترین محصول اسپرت خود، یعنی نسخه تازه سدان و استیشن C43 AMG، بار دیگر از این پیشرانه مدرن که برگرفته از خودروهای F1 مرسدس است، استفاده...

31 خرداد 1401

لیست 3 جراح مچ پا

به طور یقین تا به حال درباره اهمیت پا و قلب دوم افراد مطالبی خوانده یا شنیده اید. مچ پا یکی از آسیب پذیرترین مفاصل در بدن است. افراد به دلیل تصادف، آسیب های حین راه رفتن، شکستگی مچ پا و ورزش یا حرکات ناگهانی دچار آسیب دیدگی شده و به فوق تخصص و جراح مچ پا...

26 خرداد 1401

کتاب داستان بحران منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، داستان های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه کوتاه بحران به وسیله نشر پرنده به چاپ رسید.

10 بهمن 1400

توسعه چندین محصـول نو آنتی دیابت برای اولین بار در شرکت داروسازی سها

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از فراوری تحقیقاتی چندین محصـول تازه آنتی دیابت و طراحی فرمولاسیون قرص گیاهی کنترل قند خون برای اولین بار در شرکت داروسازی سها اطلاع داد.

24 دی 1400

چرا اشعه ایکس می تواند خیلی شخصی تر شود

تکنولوژی جدیدی معرفی می شود که هم از لحاظ منابع شلیک کننده اشعه X و هم از لحاظ سطوح آشکار ساز تصویر، قدرت تطبیق پذیری فراوانی با سطوح منحنی دارد. این به وضوح و دقت تصاویر به مقدار زیادی می افزاید.

24 آبان 1400

امیرحسین افراسیابی درگذشت

امیرحسین افراسیابی، شاعر و مترجم پیشکسوت در سن 87سالگی از دنیا رفت.

11 آبان 1400

معرفی باقلا و خواص درمانی آن

به طور معمول دانه خام و دانه خشک شده باقلا را به صورت پخته استفاده می نمایند. برای جلوگیری از نفخ شدید و دل پیچه باقلای خشک را سر شب تا صبح در آب جوش خیسانده و سپس آب آن را دور ریخته و آن را بپزید.

6 آبان 1400

شریف با یک پست اینستاگرامی رئال مادرید را دست انداخت

نماینده شگفتی ساز فوتبال مولداوی در لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست دادن رئال مادرید در اسپانیا، روی زخم هواداران این تیم نمک پاشید.

17 مهر 1400

سریال مرکز روی توانایی و شیرین گویی بازیگران جلو می رود ، آخرش همین دلواپس ها به درد کشور می خورند

مهران رجبی، در سریال شرایط زرد به کارگردانی مجید رستگار و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد نقش دایی پسر جوانی را بازی می نماید که علاوه بر اینکه حامی و همراه خواهرزاده اش است، سربار زندگی او هم هست. به همین بهانه با او در خبرنگاران گفت و گویی انجام دادیم که...

24 مرداد 1400
تعداد: (28)