طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر برگزار گشت

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، وحید فروهر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: سومین مرحله طرح سرباز مهارت در مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر به همراه آزمون دوره های آموزشی این طرح برگزار شد.

طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر برگزار گشت

به گزارش وبلاگ رشد آرمان اردبیل وحید فروهر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: سومین مرحله طرح سرباز مهارت در مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر به همراه آزمون دوره های آموزشی این طرح برگزار گشت.

وی افزود: در این مرحله سربازان وظیفه در 4 حوزه شامل کسب وکار و کارآفرینی، مهارت های زندگی، سواد مالی، سواد رسانه ای و فضای مجازی به صورت حضوری و مجازی آموزش دیده و مورد آزمون قرار گرفتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ادامه داد: طرح سرباز مهارت از سال 97 با آموزش سربازان وظیفه از آجا، ناجا و سپاه شروع شد و اولین مرحله آن نیز در آذر 98 با آموزش 1003 سرباز وظیفه به اتمام رسید.

فروهر بیان نمود: بلافاصله مرحله دوم آن نیز شروع گشت که به خاطر شیوع ویروس کرونا با توقف همراه شد و پس از پیگیری های لازم و صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و در نتیجه شروع مجدد، در اسفند 99 با همکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل با آموزش 477 سرباز وظیفه به انتها رسید.

وی گفت: سومین مرحله طرح سرباز مهارت نیز با آموزش سربازان وظیفه پادگان های آموزشی شهید بیگلری و شهید مدنی اصلاندوز برای سال 1400 برنامه ریزی شده بود که اولین گام این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی استان در پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار گشت.

منبع: جام جم آنلاین

به "طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید