رکورد شکنی خیره کننده گوگل پلی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، گوگل پلی پیروز شد با بیش از 28 میلیارد بارگیری برنامه در سه ماهه سوم امسال میلادی توچه بسیاری را به خود جلب کند. با توجه به اقبال بلند گوشی های اندرویدی در بازار نمی توان این رکورد را اتفاقی دانست.

رکورد شکنی خیره کننده گوگل پلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، میزان استفاده از تلفن های هوشمند در دوره جولای-سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک چهارم رشد نموده است. در همین دوره، بارگیری برنامه با افزایش در گوگل پلی به 28.3 میلیارد بارگیری کل برای دوره سه ماهه سوم، حتی با افزایش بیشتری همراه بوده است.

این رقم نسبت به سال گذشته 31 ٪ افزایش داشته و در مقایسه با اپ استور که 8.2 میلیارد بارگیری کامل ثبت نموده است، در کل رجحان 3 برابری به گوگل پلی می بخشد.

از ابتدای سال تا به امروز 80.6 میلیارد برنامه بزرگ در گوگل پلی بارگیری شده است، در حالی که اپ استور 26.6 میلیارد بارگیری ترکیبی را طی سه چهارم سال داشته است.

بر اساس همین گزارش، گوگل پلی همچنین با بیش از 2.7 میلیون برنامه در کل، بزرگترین نمونه کار برنامه را دارد. بیشترین بارگیری دسته برنامه ها در گوگل پلی متعلق به بخش بازی با 13.49 ٪ و پس از آن آموزش با 9.11 ٪ و تجارت با 6.95 ٪ از کل بارگیری ها است.

منبع: انتخاب

به "رکورد شکنی خیره کننده گوگل پلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی خیره کننده گوگل پلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید