حسن یزدانی قید سفر به آمریکا را زد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، اباذر اسلامی گفت: در جام جهانی با نظر کادر فنی بیشتر نفرات از ترکیب تیم ملی امید تشکیل خواهند داد. حضور کامران قاسم پور، رحمان عموزاد و محمد نخودی سه آزادکار کشورمان در رقابت های جهانی بلگراد در جام جهانی قطعی است.

حسن یزدانی قید سفر به آمریکا را زد

وی با بیان اینکه ویزا سفر ملی پوشان به وسیله فدراسیون کشتی پیگیری خواهد شد گفت: در جام دنیای نفراتی دیگری همانند علیرضا کریمی و علی سوادکوهی نیز حضور دارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد توضیح داد: در وزن 125 کیلوگرم به جای امیرحسین زارع نیز امیررضا معصومی راهی آمریکا خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال در وزن 86 کیلوگرم چه کشتی گیری برای تیم ملی بر روی تشک می رود گفت: علی سوادکوهی و علیرضا کریمی محتمل ترین گزینه در این وزن هستند. ما فعلا اسامی را داده ایم و در اردوی اصلی سعی داریم که نفراتی در چه اوزانی کشتی بگیرند.

اسلامی توضیح داد: پس از انجام لیگ کشتی، اردو ملی پوشان در جام دنیای از ماه آینده برگزار خواهد گردد و برنامه تیم ملی نیز شکل خواهد گرفت.

با توجه به غیبت حسن یزدانی در جام دنیای، احتمال مبارزه علیرضا کریمی دارنده مدال برنز و نقره دنیا با دیوید تیلور دارنده طلای دنیا و المپیک که سابقه 4 مرتبه شکست یزدانی را دارد در آمریکا وجود دارد.

جام دنیای کشتی آزاد در سال های 2022 و 2023 میلادی در ماه دسامبر (12 و 13 آذر 1401 و 18 و 19 آذرماه 1402) و در شهر آیوا آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

به "حسن یزدانی قید سفر به آمریکا را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی قید سفر به آمریکا را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید