با برترین مراکز خرید کودک در استانبول آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، یکی از برترین خاطرات سفر به استانبول، گشت و گذار در مراکز خرید و بوتیک های این شهر است. مراکز خرید لباس کودک در استانبول نیز یکی از مهم ترین جاذبه های بازار بیکران پوشاک و لباس این شهر است. از آنجا که گردشگران توجه ویژه ای به مراکز خرید پوشاک استانبول دارند؛ این شهر به یکی از مهم ترین کانون های توجه برای علاقمندان به دنیای مد، پوشاک و لوازم آرایشی تبدیل شده است. تمامی برندهای مطرح و لوکس صنعت مد و پوشاک، فروشگاه های مجهز و بزرگی در استانبول دارند که همیشه مملو از بازدیدکننده هستند. قیمت های مناسب و جشنواره های تخفیف مختلف و متنوع در طول سال باعث استقبال چشمگیر گردشگران مرکز خرید این شهر زیبا می گردد. از طرفی کشور ترکیه دومین صنعت نساجی بزرگ اروپا را در اختیار دارد و در سالیان اخیر توجه ویژه ای به طراحی لباس و صنعت مد به وسیله برندهای ترکیه ای شده که با موفقیت بسیار خوبی روبرو شده اند.

با برترین مراکز خرید کودک در استانبول آشنا شوید!

این تنوع، گستردگی و کیفیت بالای بازار پوشاک در استانبول، در کنار توجه ویژه ای که به پوشاک بچه ها در مراکز خرید و فروشگاه های استانبول می گردد؛ چالش سخت خرید لباس بچه ها را به تفریحی مفرّح و مجذوب نماینده تبدیل نموده است. تنوع محصولات و قیمت های بسیار مناسب بوتیک ها و مراکز خرید لباس کودک در استانبول، شما را شگفت زده خواهد نمود. در این مقاله وبلاگ رشد آرمان منتخبی از برترین عمده فروشی ها و بوتیک های مخصوص خرید پوشاک بچه ها در این شهر را به شما معرفی می نماید.

فروشگاه Chicco

چیکو یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندها در صنعت پوشاک بچه ها و سیسمونی در سطح بین المللی است. این برند با بیش از پنجاه سال سابقه در این عرصه، در حال حاضر حدود 130 نمایندگی در نقاط مختلف دنیا است. فروشگاه چیکو در استانبول یکی از بزرگترین و مجهزترین نمایندگی های این کمپانی در اروپا و آسیا است که در منطقه بایرام پاشای این شهر واقع است.

چنانچه قصد تهیه سیسمونی و لباس کودک دارید این فروشگاه با مجموعه متنوعی از محصولات مانند کالای خواب، تجهیزات مراقبت و محافظ کودک، ظروف غذا، اسباب بازی و لباس هایی با کیفیت و طراحی مجذوب نماینده و زیبا، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

فروشگاه Burberry Kids

برند انگلیسی باربِری یکی از بزرگترین و محبوب ترین نام ها در صنعت مد، طراحی لباس و لوازم آرایشی است که شعبه ها و فروشگاه های لوکس و بزرگی در تمام نقاط دنیا دارد. یکی از نمایندگی های پر تردد و جالب این برند، فروشگاه باربِری کیدز استانبول در منطقه ساریِر این شهر است.

هر آنچه برای خرید برترین لباس های کودک و نوجوان مدّنظر شما است در این فروشگاه عرضه می گردد. سیسمونی و لباس نوزاد، لباسهای رسمی و چرمی و کفش کودک و نوجوان و پوشاک ورزشی مخصوص بچه ها را می توان از این فروشگاه تهیه کرد. حراج های منحصربفرد انتها فصل و امکان سفارش اینترنتی از دیگر نکات جالب توجه این فروشگاه بعنوان یکی از برترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول است.

فروشگاه Aziz Bebe

عزیز ببه یکی از باسابقه ترین و محبوب ترین فراورینمایندگان پوشاک نوزاد، برند ترکیه ای عزیز ببه است. این برند پرطرفدار با حدود چهل سال سابقه در طراحی و عرضه کالای سیسمونی و پوشاک نوزاد همواره گزینه ای ایده آل برای خرید این محصولات است.

کیفیت، اصالت طراحی و زیبایی در محصولات این برند اصلی ترین موضوع است که موجب شده تا برند عزیز ببه در سطح دنیای هم به نامی محبوب برای خرید پوشاک و لوازم نوزاد تبدیل گردد. این کمپانی در استانبول دو شعبه دارد که بدلیل عرضه محصولات زیبا و قیمت های بسیار خوب و غیرقابل رقابت، از پر مخاطب ترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول است.

فروشگاه Armani Junior

برند لوکس ایتالیایی جورجو آرمانی بی احتیاج از معرفی است. این برند پر آوازه یکی از محبوب ترین طراحان مد، لباس و کالاهای لوکس است که همواره در صدر پرطرفدارترین و پرفروش ترین برندهای صنعت مد دنیا جای دارد. فروشگاه آرمانی جونیور واقع در منطقه باکِرکوی استانبول یکی از متفاوت ترین و بیاد ماندنی ترین تجربه های شما از خرید لباس را رقم خواهد زد.

معماری و دیزاین تاریک و روشن این فروشگاه مدرن، همخوانی چندانی با یک مرکز فروش پوشاک بچه ها ندارد. اما هنگامی که با غرفه های زیبا و لباس های جالب توجه درون آن ها روبرو می شوید، به طراحی و معماری فروشگاه اهمیتی نخواهید داد. فروشگاه آرمانی جونیور طیف وسیع و گسترده ای از لباس نوزاد، پوشاک بچه ها و نوجوانان با تمرکز بر لباس های راحتی و ورزشی ارائه می نماید. یک مجموعه مجذوب نماینده و خیره نماینده از لباس های کلاسیک و مجلسی مناسب کودک و نوجوان در این فروشگاه ارائه می گردد که مقاومت در برابر زیبایی آن غیر ممکن است!

فروشگاه Blue Key

یکی دیگر از برندهای مطرح ترکیه ای در عرصه طراحی و فراوری پوشاک کودک و نوجوان، بِلو کی است. برند بلو کی با برخورداری از یک تیم خلاق و باتجربه از طراحان، همواره در پی طراحی و فراوری محصولاتی پیشگام و مدرن است که با توجه به سلیقه و احتیاج مخاطبان در بالاترین سطح کیفی فراوری شده اند.

بلو کیز با بیش از سی سال سابقه در عرضه پوشاک کودک و نوجوان، طراحی مجموعه لباس کودک و نوجوان بیش از ده برند مطرح را نیز انجام می دهد. فروشگاه این برند در منطقه باغچیلار استانبول، یکی از اصلی ترین مقاصد افرادی است که قصد خرید پوشاک متفاوت و باکیفیت برای بچه ها خود دارند.

فروشگاه Beymen Kids

بِیمِن کیدز فراورینماینده پوشاک ترکیه ای است که فعالیت های خود را با تمرکز بر طراحی و فراوری پوشاک نوجوانان شروع نموده است. کیفیت محصولات در کنار طراحی مدرن، شیک و ساده لباس های راحتی و استایل خیابانی برای نوجوانان باعث شد تا این برند خیلی زود در کانون توجهات قرار گرفته و به یکی از انتخاب های اصلی برای خرید پوشاک کودک و نوجوان تبدیل گردد.

این برند پرطرفدار به تازگی مجموعه لباس بزرگسالان خود را نیز طراحی و ارائه نموده است و جای تعجب نیست اگر در شعبه های این برند در استانبول با ترافیک و ازدحام جمعیت روبرو شوید. سفارش و خرید اینترنتی، گزینه ای عالی است و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در محل اقامت خود در استانبول تحویل خواهید گرفت.

مرکز خرید Marmara Forum

مارمارا فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر استانبول است که بخاطر معماری منحصر بفرد و طراحی بسیار زیبایی که دارد؛ با استقبال گسترده ای روبرو شده است. این مجتمع تجاری که یکی از اصلی ترین مراکز خرید پوشاک کودک و اسباب بازی در شهر استانبول است؛ در زمینی به مساحت 375هزار متر مربع احداث شده است.

برای خرید لباس کودک، سیسمونی و اسباب بازی می توانید از میان تازهترین مجموعه های بچه ها برندهای معتبری مانند زارا، ماسیمو دوتّی، بِنِتون، اچ اند اِم و بِبه؛ انتخاب های فوق العاده ای داشته باشید. شهر بازی بچه ها و سالن مراقبت از نوزادان از دیگر امکاناتی است که این مجتمع را به یکی از برترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول تبدیل نموده است.

مرکز خرید Cevahir

مجتمع تجاری جواهر استانبول یکی از برترین و مجهزترین مراکز خرید شهر استانبول است. این مجتمع لوکس و مدرن دارای طراحی منحصر بفرد و زیبایی است که امکانات بسیار مناسبی در اختیار خانواده ها قرار می دهد تا خاطرات خوبی از خرید خود داشته باشند.

بسیاری از برندهای بزرگ دنیا در این مرکز خرید، مجموعه های تازه و باکیفیتی از پوشاک کودک و نوجوان ارائه می دهند. آدیداس، ری بوک، لی وایز، بِنِتون، ماسیمو دوتّی و اسپریت از جمله برندهای معتبری هستند که در این مجتمع به عرضه پوشاک کودک می پردازند. یک شهر بازی مجهز برای بچه ها در مجتمع تجاری جواهر واقع شده است که باعث می گردد تا این مجتمع یکی از برترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول باشد.

مرکز خرید Airport Bakirkoy

باکِرکوی یکی از بزرگترین منطقه ها تجاری شهر استانبول است که مراکز خرید متنوع و مدرنی در این منطقه واقع شده است. این منطقه پر رفت و آمد که در سه کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است؛ نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر و بزرگ برای خرید پوشاک کودک را در خود جای داده است. یکی از مهم ترین مراکز خرید این منطقه برای این منظور، مرکز خرید ایرپورت است.

در این مرکز خرید بسیاری از برندهای مطرح مانند بوچوروک، کیفیدیس و زارا؛ مجموعه های مختلف و مدرنی برای خرید پوشاک کودک و نوجوان عرضه می نمایند.

مرکز خرید Akmerkez Levent

آک مرکز لِوِنت یکی از برترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول است که در منطقه مرکزی شهر واقع است. در این مجتمع تجاری، علاوه بر امکان انتخاب از میان مجموعه متنوع و بزرگی از برترین برندهای پوشاک کودک، امکانات تفریحی بسیار خوبی مانند شهر بازی و سالن بازی های کامپیوتری برای بچه ها تدارک دیده شده است.

در این مرکز خرید، برندهای معتبر و محبوبی مانند چیکو، بِبه، مادرکِر و جوکِر مجموعه های مختلف پوشاک کودک مانند لباس مجلسی، پوشاک ورزشی، کفش و شلوار را ارائه می نمایند.

منبع: الی گشت

به "با برترین مراکز خرید کودک در استانبول آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین مراکز خرید کودک در استانبول آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید