استانبول مال، از بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، این روز ها کشور ترکیه به یکی از مقصدهای دنیاگردی دنیاگرد های ایرانی و خارجی تبدیل شده است. یکی از عوامل جذب دنیاگردان به کشور ترکیه شهر زیبای استانبول است. شهر استانبول با ترکیب ساختار مدرن و سنتی خود توانسته است به بهترین شکل از پتانسیل دنیاگردی خود استفاده کند. شهر استانبول مملو از فروشگاه ها و پاساژ های بزرگ است که معروف ترین برند های ترکیه و دنیا را در خود جای داده اند. یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر استانبول، استانبول مال می باشد. مرکز خرید بسیار بزرگ استانبول مال میزبان معروف ترین برندهای دنیا نظیر دکاتلون، ال سی واکیکی، میس سلفریج و ویکتوریا سیکرت و… است. در ادامه بیشتر از ویژگی های این مرکز خرید زیبا خواهیم گفت، با ما با همراه باشید.

استانبول مال، از بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه

برای مشاهده و رزرو ارزان ترین بلیط پرواز استانبول روی عکس زیر کلیک کنید:

علت محبوبیت استانبول مال چیست؟

مرکز خرید استانبول مال دارای فضاهای لوکس و مدرنی است که نمونه اش را فقط در معروف ترین مراکز خرید اروپا و آمریکا دیده اید. مرکز خرید استانبول مال در 4 طبقه ساخته است و مساحت آن بالغ بر 350 هزار مترمربع می­باشد و بیش از 350 فروشگاه و مغازه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است. معروفیت استانبول مال ترکیه فقط به برندهای لوکس خلاصه نمی شود، شما در این مرکز خرید بهترین امکانات تفریحی ترکیه و حتی اروپا را خواهید دید از جمله بزرگ ترین مجموعه سینمایی ترکیه، بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا و سالن هنرهای نمایشی و… . از امکانات رفاهی مرکز خرید استانبول مال ترکیه می توان به اتاق مادر و کودک، پارکینگ خانوادگی، اینترنت بی سیم نا محدود و رایگان در محوطه فروشگاه ها، مجموعه­ی موی صحنه، مرکز اورژانس و کمک های اولیه، نمایندگی گلوبال بلو، پارکینگ رایگان و… اشاره کرد.

بهترین برندهای دنیا و ترکیه در استانبول ترکیه برای افتتاح فروشگاه های خود استانبول مال را انتخاب کرده اند؛ بزرگ ترین فروشگاه های نمایندگی برند های ال سی وایکیکی و ویکتوریا سیکرت در این مرکز خرید مستقر هستند. شما می توانید متنوع ترین لباس و پوشاک­های زنانه و مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، اکسسوری های مختلف نظیر عینک های مارک دار، زیورآلات و جواهرات اصل، بدلیجات مارک دار و انواع و اقسام لوازم خانگی را در فروشگاه های استانبول مال خریداری کنید. ده ها فروشگاه عطر و لوازم آرایشی از برند های فلورمار(Flormar) ، کازمو هوم (Cosmo Home) و… در استانبول مال ترکیه نمایندگی دارند. شما می توانید این فروشگاه های در طبقه همکف و اول ببینید.

احتمالا فکر می کنید به دلیل لوکس بودن برندها موجود در مرکز خرید استامبول مال، نمی توانید از پس هزینه های خرید بربیایید. خوشبختانه در ماه­ها و فصل ها سال در مناسبات مختلف، برند های متنوع مرکز خرید استانبول مال تخفیف های فوق العاده ای دارند. به عنوان مثال در اواخر فصل بهار جشنواره سالانه تخفیف های استانبول مال شروع می شود و تا اوایل تابستان ادامه دارد.

کافه و رستوان های استانبول مال

اگر بعد از گذراندن ساعت های خاطره انگیز در استانبول احساس گرسنگی و خستگی کردید، اصلا نیازی نیست که به خارج از مرکز خرید عزیمت کنید. بهترین رستوران ها ترکی و بین المللی و فودکورت های بسیار بزرگ را در مرکز خرید استانبول مال شعبه دارند، با قیت بسیار مناسب می توانید لذیذترین و با کیفیت ترین وعده های غذایی را میل کنید. استانبول مال ترکیه تنها مکانی برای خرید نیست، شما می توانید قرارهای عاشقانه و محبت آمیز و حتی کاری خود را در استانبول مال ترکیه برگزار کنید. در طبقات مختلف این مرکز خرید لوکس، کافه های کوچک و بزرگی به چشم می خوردند که از مدرن ترن طراحی ها بهره برده اند. در این کافه شاپ ها نوشیدنی ها و میان وعده های غذایی متنوعی سرو می شوند.

امکانات تفریحی مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال ترکیه از جمله مراکز خریدی است که در گوشه گوشه خود امکاناتی را فراهم کرده که در هیچ فروشگاه دیگری نخواهید دید. طراحان این مرکز خرید علاوه بر طراحی فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ، بهترین امکانات تفریحی را نیز در طراحی خود لحاظ کرده اند. استانبول مال با ترکیب چندین عنصر کلید صنعت فشن، صنعت خوراکی و صنعت سرگرمی توانسته از بهترین فروشگاه های دنیا پیشی بگیرد.

اگر به دنبال سینمایی هستید که به روز ترین فیلم ها دنیا را با کیفیت عالی نمایش دهد، حتما به سینمای سین تِک سر بزنید. این سینما دارای 16 سالن مختلف مجهز با آخرین تکنولوژی های دنیای سینما است. اما اگر دنبال کمی هیجان و آدرونالین هستید ما به شما شهربازی سرپوشیده استانبول مال را پیشنهاد می کنیم. شهربازی استانبول مال بزرگ­ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه و حتی اروپا محسوب می شود. هیجان انگیزترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات سرگرمی دنیا را در این شهربازی تجربه کنید. یکی از بهترین بازی های موجود در موی پارک، پارک برفی است که حتی بزرگسالان را به هیجان می آورد. در این مرکز خرید یک مجموعه بولینگ به نام آتلانتیس نیز وجود دارد.

آدرس مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال ترکیه در منطقه باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی واقع شده است.

Address: Mahmutbey Mahallesi, Süleyman Demirel Blv, 34306 Başakşehir/Istanbul, Turkey

یکی از بهترین راه های سفر به استانبول مال ترکیه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. شما می توانید از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی به استانبول مال دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از مترو باید به ایستگاه مترو تکسیم مراجعه کنید و سوار خط M2 شوید و 4 ایستگاه بعد در ایستگاه ینی کاپی پیاده شوید. بعد از خروج از مترو باید سوار اتوبوس شوید. ایستگاه اتوبوس 146T یا باگازکوی (Boğazköy) نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مترو است. بعد از سوار شدن بعد از گذشت 16 ایستگاه باید در ایستگاه در دمیرجیلر سیتسی (Demirciler Sitesi) از اتوبوس پیاده شوید. از این ایستگاه تا استانبول مال یپاده 5 دقیقه فاصله است.

راه دسترسی دیگر استفاده از دو جهت اتوبوس رو است. دوباره باید خود را به ایستگاه اتوبوس تکسیم رسانده و سوار خط کایاباشی کیپتاش (Kayabaşı Kiptaş) شوید. بعد از 17 ایستگاه (ایستگاه ارگنایز سن سیت) باید پیاده شده و ایستگاه 98H باکیرکوی (Bakırköy)را سوار شوید و در ایستگاه بعدی به نام دمیرجیلر سیتسی (Demirciler Sitesi) پیاده شوید. فاصله این جهت نیز مانند جهت قبلی با استانبول مال 300 متر بوده و پیاده 5 دقیقه با آن فاصله دارد.

برای مشاهده و رزرو بهترین هتل های استانبول روی عکس زیر کلیک کنید:

استانبولترکیه

منبع: الی گشت

به "استانبول مال، از بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانبول مال، از بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید