تئاتر

معرفی 6 مرکز خرید بزرگ و لوکس در استانبول

استانبول به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانیان شناخته می شود. بسیاری از مسافران در پی دسترسی به برندهای معروف جهانی و تجربه یک خرید لوکس در مراکز خرید مدرن، بزرگ و شیک به استانبول سفر می کنند. در استانبول شما می توانید همه چیز را پیدا کنید،...

23 بهمن 1402

حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان های استان خراسان شمالی

فرهاد ایل بیگی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برنامه های تماشاخانه سیار شامل اجرای نمایش کلاغ بلا، توپ طلا با طراحی و کارگردانی علی یداللهی همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه و سرود و پخش فیلم های پویانمایی برای بچه ها و نوجوانان...

12 تیر 1402

دیدن یک نمایش مانند خواندن 10 کتاب است

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، نمایش دوره گردها به قلم زیبا برجی فلاح و کارگردانی علی فروتن از اواخر اردیبهشت در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه رفته است.

28 خرداد 1402

یادی از حسام محمودی ، بازیگری که همواره جوان ماند

حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، سه شنبه شب (12 اردیبهشت) در سن 37 سالگی، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

14 اردیبهشت 1402

عاشقانه های مجید مظفری و دخترش ، تدارک جشن نوروز همراه با همسایه های ارمنی

کمتر پیش می آید که پدر و دخترها بیشتر ساعت های روز کنار هم باشند و برنامه های سفر و تفریحات نوروزی شان با هم گره خورده باشد. اما برای مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری داستان فرق دارد و این پدر و دختر هنرمند در روزهای تلخ و شیرین زندگی در کنار هم هستند. به بهانه...

2 فروردین 1402

عکسی که بازیگر جیران به مناسبت 48 سالگی مریلا زارعی منتشر کرد

سمیرا حسن پور، بازیگر نقش گلین خاتون در سریال جیران با انتشار عکسی از مهدعلیا، در اینستاگرامش تولد 48 سالگی مریلا زارعی را تبریک گفت.

30 خرداد 1401

اجرای نمایش گورخر سیاه تا 10 دی تمدید شد

تهران (پانا) - نمایش گورخر سیاه به کارگردانی شراره طیار به دلیل استقبال مخاطبان تا روز 10 دی بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خواهد بود.

28 بهمن 1400

عکس منشوری نوید محمدزاده با دختری جوان در یک مراسم ! ، این دختر کیست؟!

خبرنگاران: به تازگی عکسی از نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

23 بهمن 1400

بهمن ماه چه تئاترهایی را می توانید ببینید؟

کرونا صحنه های تئاتر را خالی کرد. هنری که در کشور ما با سختی های بسیاری روبه رو است با آمدن کرونا ضربه های جدی تری هم خورد. حالا در روزهای اخیر باز هم چراغ کم نور صحنه های تئاتر روشن شده است.

9 دی 1400

هدیه زیبای دختران ژاله صامتی به مادرشان

خبرنگاران : ژاله صامتی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

20 آبان 1400

نمایشنامه کیانا از بروجرد برگزیده چهار فصل تئاتر ایران شد

تهران (پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت نمایشنامه کیانا نوشته پژمان شاهوردی از بروجرد برگزیده چهار فصل تئاتر ایران شد.

1 خرداد 1400

شنبه؛ شروع تعطیلی 2 هفته ای بازار و اصناف تهران

خبرنگاران - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: به روسای اتحادیه ها برای تعطیلی بازار و اصناف از شنبه به مدت دو هفته، اطلاع رسانی شده است.

11 اردیبهشت 1400

هانیه توسلی و دوست وفادارش!

هانیه توسلی متولد سال 58 در همدان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی منتشر نموده که به همراه یک سگ دیده می گردد.

5 بهمن 1399

خبرنگاران پایبندی به مسئولیت اجتماعی، پیش شرط انتها کرونا

قم- خبرنگاران- پایبندی به مسئولیت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی دیگر همشهریان و هموطنان در شرایط کرونایی اهمیت و گستره بیشتری یافته و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و مصوبه های ستاد ملی کرونا را نیز در خود گنجانده است.

16 دی 1399

گردش در برخی از خیابان های معروف بوداپست، تصاویر

بوداپست، پایتخت زیبای مجارستان، خیابان ها و گذرگاه هایی دارد که ماجراجویی در آن ها می تواند تجربه ای بسیار متفاوت از گردشگری معمولی را برایتان رقم بزند. برای آن که بتوانید این جذابیت ها را از نزدیک لمس کنید، راهنمای حاضر را دنبال کرده و با این خیابان...

13 تیر 1399

هیچ چیز جای اجرای زنده تئاتر را نمی گیرد

این روزها که تئاتری روی صحنه نمی رود بسیاری از فعالان این حوزه تلاش دارند جای خالی این هنر را در فضای مجازی یا با توزیع فیلم نمایش های ضبط شده پر کنند.

9 تیر 1399

پیام وزیر ارشاد به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

سیدعباس صالحی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی صادر کرد.

25 اردیبهشت 1399