عکس منشوری نوید محمدزاده با دختری جوان در یک مراسم ! ، این دختر کیست؟!

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرنگاران: به تازگی عکسی از نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

عکس منشوری نوید محمدزاده با دختری جوان در یک مراسم ! ، این دختر کیست؟!

نوید محمد زاده بازیگر سینما و متولد 1365 است نوید محمد زاده علاقه زیادی به فوتبال داردنوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج شروع نموده است نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد

چندی پیش که نوید محمدزاده در اکران خصوصی فیلم سینمایی آتابای ساخته نیکی کریمی شرکت نموده بود ناگهان یک دختر نوجوان که از طرفداران این بازیگر بوده او را در آغوش می گیرد. این دختر ابتدا قصد داشته عکس یادگاری بگیرد اما ناگهان این طرفدار نوجوان نوید محمدزاده را در آغوش می گیرد. نوید که در عمل اجرا شده قرار گرفته، از این حرکت تمکین می نماید. این عکس حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده سوپراستار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی به وسیله کاربران فضای مجازی برای این زوج ایجاد شد. اخیرا خبر سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد.

قاب نو از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

آشپزی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی

فرشته حسینی ویدئویی از همسر خود، نوید محمدزاده در حال آشپزی کردن برای او در خانه منتشر کرد.

حسینی در مورد این ویدیو نوشت: تو آشپزی می کردی و من به طور کامل در این فکر بودم که تو واقعیت داری یا خیالی هستی؟

انتشار این ویدیو با واکنش هایی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

منبع: عرشه

منبع: رکنا

به "عکس منشوری نوید محمدزاده با دختری جوان در یک مراسم ! ، این دختر کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس منشوری نوید محمدزاده با دختری جوان در یک مراسم ! ، این دختر کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید