چک لیست وسایل در سفر با اتوبوس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سفر با اتوبوس برخلاف نظر بسیاری که احساس می کند خیلی کند پیش می رود بسیار هم خوشایند است. چراکه شما از رانندگی کردن در امان هستید و از سوی دیگر فرصت خوبی برای پیدا کردن یک دوست برای شما است. حتی شما با نشستن در صندلی های جلو می توانید به شکل متفاوت تری فضای بیرون را مشاهده کنید و از سفر خود لذت ببرید. برای کسانی که اهل سفر هستند و تمایل به مسافرت رفتن با اتوبوس هستند توصیه می کنیم با ما همراه باشند. ماقبل از خرید بلیط اتوبوس رشت به تهران به شما توصیه می کنیم از وسایل ضروری که قرار است همراه شما باشد کسب اطلاع کنید. برای کسانی هم که قصد سفر به مرکز رادارند توصیه می کنیم با خرید بلیط اتوبوس سمنان تهران این مسافرت را برای خود خوشایندتر به انتها برسانند.

چک لیست وسایل در سفر با اتوبوس

چک لیستی از وسایل مهم در سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس شبیه مسافرت با خودرو شخصی شما نیست که هرچقدر دلتان می خواهد ساک و چمدان ببندید چراکه برای هر بار پیدا شدن از اتوبوس باید این وسایل را با خود حمل و جابجا کنید. پس بهترین گزینه که در همین ابتدا باید به آن اشاره شود این است که وسایل زیادی را همراه نداشته باشید و سبک سفر کنید. در قدم بعد به جدا کردن وسایل ضروری و غیرضروری بپردازید و در آخر هم چک لیست وسایل ضروری خود را تهیه کنید. ما در ادامه بیشتر شمارا راهنمایی خواهیم کرد همراه ما باشید.

جدا کردن وسایل ضروری و غیرضروری

به شما توصیه می کنیم یک کیف دستی را به همراه یک چمدان برای خود تهیه کنید سپس به دسته بندی کردن وسایل خود بپردازید. برفرض وسایلی که خیلی مهم است و نیاز به همراه داشتن آن ها دارید را در کیف دستی و وسایلی مثل لباس و اقلام غیرضروری را در چمدان و در قسمت بار قرار دهید که تنها در زمان پیاده شدن از اتوبوس در مقصد آن را با خود همراه کنید. در ادامه از وسایل ضروری و غیرضروری بیشتر می گویم. برای خرید بلیط اتوبوس رشت به تهران هم می توانید به وب سایت علی بابا سری بزنید.

وسایل ضروری چیست؟

1. کیف مدارک و کیف پول اصلی ترین گزینه ای است که شما حتماً باید آن را داخل کیف دستی تان قرار دهید و با خود به داخل اتوبوس بیاورید. کارت ملی، شناسنامه و کارت های شناسایی هم از دیگر وسایل ضروری است که برای خرید بلیط و نشان دادن مدرک شناسایی خود به آن نیاز دارید. کارت های اعتباری خود را تا حد ممکن یکی کنید و از جابجایی کارت های زیاد که خطر گم شدن آن در طول سفر زیاد است جلوگیری کنید.

2. وسایل مربوط به سرگرمی خود را در کیف دستی قرار دهید. این وسیله می تواند جدول، روزنامه، مجله، گوشی، تبلت و یا هر چیز دیگری باشد که بهتر است آن را با خود وارد اتوبوس کنید. البته در صورت نیاز به وسیله خاصی با خرید بلیط اتوبوس سمنان تهران اتوبوس بین راه برای برداشتن وسایل خیلی ضروری شما از داخل چمدان شرایط توقف را خواهد داشت.

3. اگر نیازمند استفاده داروی خاصی هستید به شما توصیه می کنیم حتماً آن را در کیف دستی خود قرار دهید. همراه بردن یک بطری آب معدنی هم از نیازهای مهم شما محسوب می شود. قرص ضد تهوع، مسکن، چسب زخم، پماد تسکین دهنده درد یا نیش حشرات و محلول ضدعفونی کننده را بهتر است با خود همراه داشته باشید.

4. حتماً در کیف دستی تان غذاهای سبک و سالم را بردارید. این غذاها می تواند مغز و ساندویچ خانگی همراه با میوه های سالم و خوشمزه باشد. به شما توصیه می کنیم حتماً خود از منزل خوراکی تهیه کنید چراکه خوردن غذاهای بین راهی ممکن است سبب مسمومیت شما شود. با خرید بلیط اتوبوس سمنان تهران به شما بسته های خوراکی به وسیله مسئول اتوبوس داده می شود.

وسایل غیرضروری

1. نیازی نیست شارژ تمامی وسایل الکترونیکی خود را داخل کیف دستی تان قرار دهید منزل آن را شارژ کنید و در داخل اتوبوس آن ها را در چمدان قسمت بار قرار دهید. تصور اینکه قرار است لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، شارژر، پاور بانک یا شارژر همراه، هندزفری یا هدفون و هر وسیله الکترونیکی ضروری دیگری در کیف دستی شما باشد قدری خسته کننده می شود. بلیط اتوبوس رشت به تهران را می توانید از سایت علی بابا تهیه کنید.

2. لباس های که برای مقصد به آن نیاز دارید را بهتر است در چمدان قرار دهید و تنها لباس های جداکننده که با تغیر دمای اتوبوس به آن نیاز دارید را وارد اتوبوس کنید؛ مثلاً می توانید یک سوی شرت از روی تی شرت خود بپوشید تا اگر هوا گرم و سرد شد این لباس روی را استفاده کنید.

3. وسایل بهداشتی امر دیگری است که حتماً باید آن را در طول سفر همراه داشته باشید اما نیازی به بردن آن ها دخل اتوبوس نیست همین که این وسایل را برای استفاده از مسافرت در چمدان خود قرار دهید کافی است. البته می توانید یک نرم کننده یا یک ضد آفتاب کوچک را در کیف دستی خود قرار دهید. چشم بند، گوش گیر را اگر خیلی حساس به صدا و نور هستید در کیف دستی خود داشته باشید.

کلام آخر در مورد سفر با اتوبوس

همان طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای سفر با اتوبوس بهتر است برخی وسایل را با خود به داخل اتوبوس ببرید و برخی دیگر را در داخل بخش بار در چمدان خود قرار دهید. چراکه همراه بردن وسایل غیرضروری سبب می شود در هر بار پیاده شدن و سوارشدن زحمت جابجا کردن وسایل زیادی به دوش شما باشد. در نظر داشته باشید که هرچقدر در زمان سفر با اتوبوس سبک تر سفر کنید سفر برای شما خوشایندتر می شود. امید است مطالب ارائه شده در این زمینه موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین پس بهترین ها در پیش روی شما باشد.

منبع: همگردی

به "چک لیست وسایل در سفر با اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چک لیست وسایل در سفر با اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید