وریا غفوری ، فولاد؛ خاتمه خوشِ یک درام؟

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، شاید بدبین ترین طرفداران استقلال هم تصور نمی کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی ها در لیگ برتر، به وسیله باشگاه کنار گذاشته خواهد شد، ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. از همان زمان برآورد های مختلفی درخصوص تیم تازه غفوری مطرح شد، ولی فولاد نخستین تیمی بود که به کاپیتان سابق آبی ها پیشنهاد داد و حتی جواد نکونام هم در مصاحبه ای تأکید کرد که اگر غفوری در استقلال نماند، آن ها تمایل به جذب این بازیکن دارند.

وریا غفوری ، فولاد؛ خاتمه خوشِ یک درام؟

2 هفته بعد از ابراز تمایل نکونام برای جذب غفوری، این بازیکن انتها در تمرین فولاد حاضر شد تا رسانه ها از حضور قطعی او در تیمِ نکونام خبر بدهند. جالب اینجاست که وریا فقط یک جلسه در تمرین فولاد حاضر شد و عجیب تر اینکه حتی تمرین هم نکرد و فقط یک عکس با پیراهن فولاد گرفت. انتظار می رفت او همراه با فولاد به ترکیه برود، ولی غفوری در این سفر غایب بود تا مهم ترین بخش تمرینات آماده سازی فولاد را از دست بدهد؛ همین اتفاقات هم شایعاتی را ایجاد کرد که باشگاه فولاد مجوز عقد قرارداد با وریا را دریافت نکرده و نمی تواند این بازیکن را جذب کند. با این حال هر وقت وبلاگ رشد آرمان در این مورد از گرشاسبی مدیرعامل فولاد سؤال می کردند، او تأکید داشت که منعی برای عقد قرارداد با غفوری وجود ندارد، اما این تصور ایجاد شده بود که در پشت پرده مسائلی وجود دارد که گرشاسبی دوست ندارد به آن ها اشاره کند.

روز سه شنبه، اما غفوری در نخستین تمرین فولاد بعد از بازگشت از اردوی ترکیه حاضر شد تا تعیین گردد که او در آستانه حضور رسمی در این تیم واقع شده است. یکی از مربیان فولاد می گوید: وریا از سه شنبه با ما تمرین کرد و باشگاه هم به ما اعلام نمود که مسئله ای برای ثبت قرارداد این بازیکن وجود ندارد. او بازیکن باتجربه ای است و می تواند به تیم ما یاری کند. به نظر می رسد باید پیوستن غفوری به فولاد را قطعی بدانیم. او حالا باید پس از جدایی تلخ از مرکز، پس از 6فصل حضور در لباس آبی پوشان، راهی اهواز گردد و این بار به عنوان بازیکن فولاد در میادین حاضر گردد. غفوری در این چند هفته شرایط سختی را سپری کرد و حالا شاید حضور در فولاد آغاز روز هایی شیرین برای او باشد.

همشهری

منبع: فرارو

به "وریا غفوری ، فولاد؛ خاتمه خوشِ یک درام؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری ، فولاد؛ خاتمه خوشِ یک درام؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید