ممنوعیت تردد بین شهرهای لرستان، برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر، تردد بین شهرهای لرستان ممنوع است.

ممنوعیت تردد بین شهرهای لرستان، برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان لرستان: محمود ثمینی اضافه کرد: تردد وسائط نقلیه از ساعت 12 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 روز شنبه هفته آینده بین شهرهای استان ممنوع و کنترل عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی شهرها انجام خواهد شد.

وی شرح داد: با تصمیم ستاد، جریمه خودروها با پلاک غیر بومی برای ورود به شهرهای با شرایط زرد نیز افزایش پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مردم در ایام تعطیلات نوروز پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکرده و هشدارهای ستاد کرونا را جدی نگرفتند، شاهد موج چهارم کرونا در کشور بودیم به نحوی که شرایط در بیشتر شهرهای کشور قرمز شده بود.

ویادامه داد: مردم در تعطیلات پیش رو از سفرهای غیرضروری، مسافرت، گردهمایی و تجمع خودداری کنند تا بتوانیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا باشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص شرایط برگزاری امتحانات دانش آموزان گفت: با تدابیری که از طرف آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اندیشیده شده، جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده وجود ندارد و تمامی امکانات برای برگزاری امتحانات فراهم آمده است .

وی شرح داد: نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، با توجه به رنگ بندی شهرها در فضاهای باز و با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "ممنوعیت تردد بین شهرهای لرستان، برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد بین شهرهای لرستان، برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید