مسابقه عکاسی هورامان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع منظر فرهنگی هورامان اطلاع داد.

مسابقه عکاسی هورامان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، فریاد حدادیان در این باره گفت: مسابقه عکاسی هورامان به وسیله اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سروآباد و با همکاری این اداره برگزار می گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد اظهار کرد: این مسابقه با موضوع آداب و رسوم محلی هورامان و مراسم پیر شالیار است.

او مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا 15 بهمن ماه 1402 اعلام کرد و اضافه کرد: تعداد عکس ارسالی باید حداکثر سه مورد باشد.

آیین سنتی عروسی پیرشالیار یکی از جشن های رایج در منطقه جهانی هورامان است که هر ساله در اواسط بهمن ماه و هم زمان با جشن سده به مدت سه روز با حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه برگزار می گردد

حدادیان با بیان اینکه آثار می تواند شامل عکاسی با دوربین و عکاسی با موبایل باشد، یادآور شد: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل [email protected] و یا شماره 09189861026 تماس بگیرند.

منبع: دنیای سفر

به "مسابقه عکاسی هورامان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکاسی هورامان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید