فیفا 23 از هفته آینده به اشتراک ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، بازی فیفا 23 (Fifa 23) یا بهتر است دیگر آن را الکترونیک آرتز اسپورتز فوتبال کلاب (EA Sports Football Club) خطاب کنیم، یکی از پرطرفدارترین عناوین بازی در حال حاضر است. حال شرکت الکترونیک آرتز اعلام نموده که میخواهد این بازی را وارد اشتراک گیم پس (Game Pass) مایکروسافت بکند. در این چند سال اخیر ما شاهد وارد شدن عناوین فیفا به اشتراک گیم پس بودیم و حال نوبت به فیفا 23 رسیده است. نکته اصلی اینجاست که این عناوین حدود 6 ماه پس از عرضه وارد این اشتراک می شوند.

فیفا 23 از هفته آینده به اشتراک ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد

فیفا 23 برای شرکت الکترونیک آرتز یک عنوان بسیار پیروز بوده است. به این شکل که این بازی باعث شده تا عایدی الکترونیک آرتز نسبت به سال گذشته حدود 31 درصد افزایش داشته باشد. پس اینطور که به نظر می رسد، هواداران مجموعه فیفا استقبال بسیار خوبی از آخرین بازی فوتبالی الکترونیک آرتز با نام فیفا کردند.

فیفا 23 توانست در کمتر از 6 ماه فروش یک ساله فیفا 22 را پشت سر بگذارد. الکترونیک آرتز چندی پیش تأیید کرد که فیفا 23 برترین عرضه را در میان عناوین این مجموعه داشته و در آمد بسیار خوبی برای این شرکت داشته است. از طرفی فیفا 23 در حال حاضر پرفروش ترین عنوان این مجموعه هم هست.

در این مدت نقدها زیادی به سبک تجاری الکترونیک آرتز وارد شد. با این حال این شرکت همچنان به فروش خود ادامه داده و عایدی بسیار زیادی دارد. نکته اصلی اینجاست که گیمرها همچنان از این سیستم تجاری استقبال می نمایند. بحث لوت باکس (Loot Box) که در بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) وجود دارد. با این حال هواداران همچنان از آن استقبال نموده و این بخش نیز نزدیک به 20 درصد نسبت به قبل رشد داشته است.

همانطور که گفته شد روند افزوده شدن فیفا به سرویس گیم پس چیز نوی نیست. بحث اصلی اینجاست که فیفا 23 نسبت به عناوین قبلی بسیار پیروز تر بوده و همین باعث می گردد که حضور آن روی گیم پس جالب باشد. به طور کلی گیم پس در حال رشد شدید است و عناوین بسیار خوبی روی آن عرضه شدند.

یکی از بحث هایی که اخیراً پیش آمد عدم پیروزیت ردفال (Redfall) و حمله به ایکس باکس بود. ردفال عرضه بسیار بدی داشت و در این شکی نیست. بحث اصلی اینجاست که دنیای رسانه تصمیم گرفته به طور کامل روی عناوین با کیفیت دیگر این پلتفرم چشم پوشی کند و فقط به ردفال توجه کند. بتسدا نیز مانند هر ناشر دیگری عناوین خوب و بد دارد پس قطعاً امکان دارد که در میان عناوین زیادی که می سازد، یک مورد هم چندان با کیفیت نباشد. مشکل اصلی با شرکت آرکین است که نتوانست سبک نو خود را به برترین نحو عرضه کند.

حال مایکروسافت در کوشش است تا با افزودن عناوینی مثل فیفا 23 یا بازی های دیگر به سرویس گیم پس خود را از این شرایط نجات داده و دیدگاه گیمرها را نیز به خود بهتر کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیفا 23 از هفته آینده به اشتراک ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا 23 از هفته آینده به اشتراک ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید