ببینید؛ از گیم پلی شخصیت پیس میکر برای مورتال کامبت 1 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، کمپانی برادران وارنر و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از گیم پلی شخصیت پیس میکر (Peacemaker) برای مورتال کامبت 1 رونمایی نموده اند.

ببینید؛ از گیم پلی شخصیت پیس میکر برای مورتال کامبت 1 رونمایی شد

آخرین نسخه از سری مبارزه ای مورتال کامبت در سپتامبر گذشته منتشر شد و به سرعت در بین برترین بازی های چند نفره رقابتی سال 2023 جای گرفت. از آن موقع، توسعه دهنده این اثر در کوشش است تا آن را توسعه داده و کاراکترهای تازهی را به وسیله بسته الحاقی به آن اضافه نموده است. این شخصیت های تازه نه تنها فهرست مبارزان را متنوع تر نموده بلکه بسیاری از سری های محبوب دیگر را به دنیای مورتال کامبت آورده اند. حال تازهترین شخصیتی که قرار است به بازی اضافه گردد از دی سی خواهد بود.

پیس میکر که با نام کریستوفر اسمیت نیز شناخته می گردد، صلح را با تمام وجودش گرامی می دارد و هر کسی و هر چیزی را که برای بدست آوردن آن لازم باشد، خواهد کشت. در تریلر منتشر شده، به نظر می رسد که پیس میکر آماده است تا دوران تازه صلح لیو کانگ را به چالش بکشد و به یک مجموعه حرکتی قدرتمند مجهز شده است که شامل مهارت های حرفه ای این شخصیت در شلیک اسلحه، توانایی هایی مربوط به کلاه و همکار عقابش یعنی ایگلی می گردد که همگی با حرکات پایکوبی افسانه ای او تکمیل می شوند. این شخصیت از 28 فوریه (9 اسفند) برای دارندگان کامبت پک و 6 مارس (16 اسفند) امسال برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

این نسخه از پیس میکر در بازی با صدا و شباهت به بازیگر معروف، جان سینا، بر اساس فیلم The Suicide Squad از دی سی و سریال Peacemaker در اچ بی او مکس ساخته شده است. تریلر پیس میکر بعلاوه نگاهی به گیم پلی جنت کیج (Janet Cage)، یک شخصیت همراه تازه و نسخه ای متفاوت از جانی کیج را ارائه می دهد که می تواند در طول مسابقات با طیف وسیعی از حرکات به بازیکن یاری کند. جنت کیج به عنوان بخشی از کامبت پک و برای خرید به صورت مستقل در مارس 2024 در دسترس خواهد بود.

مورتال کامبت 1 هم اکنون برای پلی استیشن 5، سری ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی شخصیت پیس میکر برای مورتال کامبت 1 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی شخصیت پیس میکر برای مورتال کامبت 1 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید