عطش پرسپولیس برای رسیدن دوباره به استقلال

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی 101 مرکز باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل طرفدار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال گردد، آنهم بدون تماشاگرانش.

عطش پرسپولیس برای رسیدن دوباره به استقلال

نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی امروز پیگیری می گردد که پرسپولیس و طرفدار برای معین شدن حریف استقلال در فینال این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

دو تیم در حالی ساعت 18:30 با قضاوت علی صفایی در استادیوم پاس به مصاف همدیگر می روند که خبری از حضور تماشاگران نخواهد بود. تصمیمی که شورای تأمین استان تهران گرفت، اما این بار خبری از تغییر محل برگزاری بازی نیست تا شاگردان یحیی گل محمدی مسیر رسیدن به جام حذفی را در سکوت استادیوم دنبال نمایند.

پرسپولیس بدون داشتن محروم و مصدوم به مصاف طرفدار می رود، اما چراغ زرد برای هشت بازیکن این تیم روشن شده است. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی یک اخطاره هایی هستند که در صورت دریافت کارت زرد و پیروزی تیمشان نمی توانند در فینال بازی نمایند.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر باعث افزایش انگیزه های این تیم برای کسب دبل قهرمانی فصل جاری فوتبال کشور شده است. این در حالی است که طرفدار با حضور ساکت الهامی یکی از مدعیان جدی کسب جام حذفی است. الهامی با تراکتور و نساجی مازندران پیروز به کسب این عنوان شده است تا تبدیل به کسی گردد که فرمول رسیدن به فینال جام حذفی را به خوبی پیاده می نماید.

پرسپولیس که بیشترین سابقه حضور در جام حذفی را دارد در حال حاضر با 6 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، در رده دوم است و پس از استقلال تهران، برترین تیم در این جام محسوب می گردد.

حالا این تیم برای صد و یکمین دربی مرکز باید طرفدار را شکست دهد تا شاید بتواند همانند آبی ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که طرفدار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل نموده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج گردد.

منبع: مهر

منبع: فرارو

به "عطش پرسپولیس برای رسیدن دوباره به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطش پرسپولیس برای رسیدن دوباره به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید