صفر تا صد خانه با محصولات شیائومی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، ممکن است بعضی افراد، برند معتبر شیائومی را تنها با فراوری گوشی های هوشمند آن بشناسند. اما باید بدانید که این کمپانی، سال هاست که دیگر به صورت تنها در زمینه فراوری محصولات مرتبط با تلفن همراه فعالیت ندارد و دایره فعالیت های آن نیز بسیار بزرگتر است.

صفر تا صد خانه با محصولات شیائومی

به طوری که می توانید، صفر تا صد خانه با محصولات شیائومی را در اختیار داشته باشید. در ادامه به بیان و معرفی محصولاتی می پردازیم که شیائومی در تمامی زمینه ها، به فراوری آن ها پرداخته است.

محصولات آشپزخانه شیائومی

لوازم آشپرخانه هوشمند شیائومی شامل صفر تا صد لوازمی است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. از قهوه سازهای شیائومی بگیرید تا پلوپزهای هوشمند و ماشین لباسشویی این برند، فراوری و به بازار عرضه شده است. لوازم آشپزخانه می تواند شامل پارچ تصفیه آب، آبمیوه گیری، انواع جاروبرقی های بی سیم و همینطور جاروهای رباتیک باشد. فیلترهای تصفیه هوا هم در این میان وجود دارند که می توانند در کنار سایر لوازم آشپزخانه فراوریی این برند، نقش ویژه ای داشته باشند.

حتی شاهد فراوری غذاسازهای هوشمند و صبحانه ساز هم هستیم. بنابراین هر محصولی که در آشپرخانه کاربرد دارد، به وسیله برند معتبر و وزین شیائومی به صورت هوشمند فراوری شده است و آن را به بازار عرضه کرده اند. تمامی این لوازم با توجه به ویژگی هوشمندی که دارند، به وسیله اینترنت با یکدیگر تعامل دارند. پس می توان به راحتی آن ها را به وسیله اینترنت، خاموش و روشن نمود و یا نسبت به کنترل آن ها اقدام کرد.

انواع لوازم پخت و پز، مخلوط کن، تستر و آون تستر، اجاق گاز و فر، مایکروویو، فلاسک و ماگ و حتی کلمن های شیائومی و غیره، همگی درگروه لوازم خانگی قرار دارند. همانطور که متوجه شدید، لوازم آشپزخانه ای که از آن صحبت می کنیم، صفر تا صد هستند. یعنی می توانید کل آشپرخانه خود را با یاری این برند، تکمیل کنید.

محصولات بهداشتی برند شیائومی

از آن جایی که بهداشت فردی دارای اهمیت بسیار زیادی است، ضروری است در رابطه با محصولات بهداشتی برند شیائومی هم صحبت هایی داشته باشیم. لوازم بهداشتی شامل محصولاتی است که می تواند مورد استفاده تمامی اعضای خانواده با رعایت شرایط خاص آن صورت بگیرد. به عنوان مثال در این میان، دستگاه میکرودرم شارژی وجود دارد که با سری های گوناگون تعبیه شده است. شما می توانید به همراه سایر اعصای خانواده خود از امکانات آن بهره مند شوید.

ریش تراش های برقی، مسواک برقی شیائومی با دو سری متفاوت، سشوار شیائومی، سنگ پای شارژی، ماشین اصلاح سر، اپیلاتورهای هوشمند، ناخن گیر، واترجت دهانشوی و حتی آینه های آرایشی نیز در گروه لوازم مرتبط با بهداشت فردی هستند که به وسیله کمپانی شیائومی مورد فراوری قرار می گیرد. اتو مو و فرکننده های مو، برس های پاکسازی صورت، جعبه لوازم آرایش، حوله، دستگاه سفیدکننده دندان، دستگاه های ضدعفونی کننده، ماساژورها و بسیاری محصولات دیگر هم هستند که در این گروه قرار دارند.

انواع کالاهای هوشمند

زندگی امروز همه ما با یاری کالاهای هوشمند، مدیریت می گردد. یعنی در حال حاضر، بیشتر افراد، محصولات و کالاهایی را خریداری می کنند تا بتوانند با استفاده از آن ها، یک زندگی هوشمند را تجربه کنند. کالاهای هوشمند شامل محصولات زیادی می گردد که در جهت دارا بودن یک زندگی بهتر به شما یاری خواهند کرد.

نکته مهم و ویژگی مشترکی که در تمامی کالاهای هوشمند وجود دارد، قابلیت اتصال آن ها به اینترنت است. بنابراین از این طریق، می توانید به راحتی به کنترل آن ها بپردازید و مدیریت تمامی قسمت های خانه خود را در اختیار داشته باشید. کالاهای هوشمند، شامل محصولات آشپزخانه، بهداشتی، پذیرایی و اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام می گردد. حتی محصولاتی مرتبط با روشنایی و امنیت منزل هم فراوری شده اند که به صورت هوشمند می باشند و می توانید به راحتی، روی آن ها کنترل داشته باشید.

تمامی این محصولات را می توان با یک اپلیکیشن مخصوص که فراوری همین کمپانی است، مورد کنترل قرار دهید. بنابراین با خرید محصولاتی که در نظر دارید و نصب اپلیکیشن مخصوص، می توانید به راحتی، لوازمی در کیفیت بالا و به صورت هوشمند را در اختیار داشته باشید. لوازم خانه هوشمند، دارای اهمیت بالایی هستند و مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته اند.

چراغ های هوشمند، دستگاه مخصوص تصفیه هوا، کلید و پریزهای مخصوص و هوشمند شیائومی، لامپ هایی که به وای فای متصل می شوند و قابلیت کنترل دارند، دستگاه بخور شیائومی همه و همه می توانند یک زندگی هوشمند را برای افراد به همراه داشته باشند. لوازم هوشمند به قدری زیاد است که می توان حتی ریزترین محصولات را هم معرفی کرد و تمامی تجهیزاتی که احتیاج دارید را از شیائومی تهیه کنید.

محصولات امنیتی هوشمند شیائومی

یکی دیگر از محصولات مهمی که به وسیله برند شیائومی فراوری شده است، محصولات امنیتی هوشمند شیائومی است. یک کیت کامل هوشمند به وسیله این برند تعبیه شده است که کارایی زیادی دارد. سنسورهای مرتبط با درب و پنجره که با باز شدن آن ها، فعال می شوند و یا سنسور تشخیص حرکت که جهت بالا بردن امنیت منازل استفاده هستند.

دوربین های مداربسته نیز در این گروه امنیتی قرار دارند و می توانند به راحتی، امنیت کامل محیط مورد نظر شما را تامین کنند. سنسورآلارم، سه راهی برق و دوربین های هوشمند، همگی در سیستم های امنیتی وارد می شوند و بالا بردن امنیت شما را بر عهده دارند. این سیستم امنیتی را می توانید به وای فای منزل و یا محل کار خود متصل نمایید و از راه دور به آنالیز و کنترل آن بپردازید.

تلفن های همراه و هوشمند شیائومی

از دیگر محصولات هوشمند شیائومی، می توانیم به تلفن های همراه آن اشاره داشته باشیم. در اولین فراوریات این برند، گوشی موبایل به چشم می خورد. این برند توانسته است بالاترین کیفیت را در فراوریات خود به کار ببرد و در کنار آن، قیمت مناسبی را ارائه دهد. هردوی این موارد با هم، در نهایت منجر به فروش بیشتر این کمپانی خواهند شد.

تلفن های هوشمند، ویژگی های بی نظیر و امکانات فوق العاده ای دارند که با برندهای معتبر دیگر، رقابت می کنند. اما بارزترین ویژگی که عاملی در تمایز آن ها با سایر برندها است، قیمت مناسب این تلفن های هوشمند است. بنابراین تمامی امکانات و ویژگی ها را دارا هستند و می توانند احتیاج مردم را به راحتی از این جهات، برطرف کنند. در خرید خود شک نکنید.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات ارائه شده اگر احتیاج دارید که آشنایی بیشتری با هر یک از محصولات هوشمند برند شیائومی داشته باشید به فروشگاه اینترنتی موبواحتیاج مراجعه کنید و تمامی محصولات شیائومی را با جزئیات بیشتر بشناسید و در صورت احتیاج خریدی مطمئن داشته باشید.

منبع: همشهری آنلاین

به "صفر تا صد خانه با محصولات شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد خانه با محصولات شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید