شرکت های چینی صنعت بازی های رایانه ای را قانونمند می نمایند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان به نقل از رویترز، به گفته یک بنیاد بازی های رایانه ای دولتی بیش از 200 شرکت بازی رایانه ای چینی تعهد نموده اند برای مقابله با اعتیاد به این برنامه ها، صنعت را از طریق ابزارهایی از شناسایی چهره گرفته تا شناسایی افراد زیر سن قانونی، قانونمند نمایند.

شرکت های چینی صنعت بازی های رایانه ای را قانونمند می نمایند

بیانیه این شرکت در حساب کاربری وی چت انجمنCGIGC در حساب کاربری منتشر شده و 213 شرکت از جمله تنست و نت ایز آن را امضا نموده اند. انجمن مذکور وابسته به اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین (NPPA) است.

مقامات این کشور درباره افزایش اعتیاد به بازی های رایانه ای میان جوانان اظهار نگرانی نموده اند. ماه گذشته هم اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین قوانینی را منتشر کرد که طبق آن کاربران زیر 18 سال نمی توانند بیش از 3 ساعت در هفته از این بازی ها استفاده نمایند.

این شرکت ها تعهد نموده اند محتوایی که تاریخ را تحریف می نماید را حذف نمایند و برای جلوگیری از نقض قوانین مانند استفاده از پلتفرم های بازی رایانه ای خارجی هم اقداماتی انجام دهند.

تنسنت در ماه جولای قابلیت شناسایی چهره به نام پاترول نیمه شب عرضه کرد. هنگامی که والدین این قابلیت را فعال نمایند، بچه ها نمی توانند با استفاده از اطلاعات حساب کاربری بزرگسالان از بازی های رایانه ای استفاده نمایند و قوانین دولت را دور بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرکت های چینی صنعت بازی های رایانه ای را قانونمند می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های چینی صنعت بازی های رایانه ای را قانونمند می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید