تریلرها و تصاویر جدیدی از بایونتا 3 منتشر شد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) به تازگی تریلرهای جدیدی را از بازی مورد انتظار بایونتا 3 منتشر نموده است.

تریلرها و تصاویر جدیدی از بایونتا 3 منتشر شد

چند هفته آینده مملو از بازی های تازه و بزرگ برای هواداران این صنعت است. برای تعداد زیادی از دارندگان نینتندو سوییچ، یکی از مجذوب کننده ترین بازی های که قرار است به زودی عرضه گردد، سومین نسخه از سری بایونتا محسوب می گردد. حال سازندگان دو تریلر تازه از بازی منتشر نموده اند که جزئیات خوبی را در خصوص آن به هواداران می دهد و البته انتظار را برای آن ها سخت تر می نماید.

یکی از تریلرها با عنوان !?Bayonettas Everywhere منتشر شده که به طور کلی بر داستان بازی تمرکز دارد و دیگری که تنها به زبان ژاپنی در دسترس است، نگاهی به بخش های مختلف بازی دارد . به طور کلی این دو ویدیو المان های زیادی از بازی را نشان می دهند که از بین آن ها می توان به گیم پلی بایونتا و بعلاوه شخصیت ویولا، قابلیت احضار شیاطین، انواع مختلف دشمنان و باس ها و نسخه های مختلف بایونتا در دنیا های دیگر اشاره نمود.

این نسخه از بایونتا در چندین مکان نظیر خیابان های توکیو، کوه های چین و غیره با المان های اکشنی تازه و فوق العاده جریان دارد. ساحره محبوب داستان با داشتن تعدادی همراه باید با یک شیطان مرموز با استفاده از تفنگ های مشهور خود و توانایی Witch Time روبرو گردد. در واقع تهاجم ناگهانی سلاح های زیستی ساخت بشر با نام Homunculi به دنیا باعث شده تا بار دیگر بایونتا به مبارزه بازگردد.

بایونتا در کنار احضار شیاطین، از ویژگی Demon Masquerade استفاده می نماید که به او اجازه می دهد تا ظاهر خود را با شیاطین خود ترکیب نموده و حرکات تازهی را در حین مبارزه امتحان کند. البته شخصیت تازهی به نام ویولا حضور دارد که به نظر می رسد تنوع زیادی به گیم پلی خواهد بخشید. جالب است بدانید که نسخه های مختلفی از بایونتا با ظاهری متفاوت در این نسخه حضور خواهند داشت که از دنیا های مختلفی هستند.

بازی بایونتا 3 در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلرها و تصاویر جدیدی از بایونتا 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلرها و تصاویر جدیدی از بایونتا 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید