آغاز انتخاب برترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، آغاز انتخاب برترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی صورت گرفت.

آغاز انتخاب برترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی

ویدا توحدی، مدیر کل آموزش صنایع دستی گفت: برنامه داوری و انتخاب برترین استادان صنایع دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی با سخنرانی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه و بعلاوه معاون شهردار شهر جهانی دونگ یانگ شروع به کار کرد و سپس داوران از کشورهای مختلف نظراتشان را برای داوری اساتید اعلام کردند.

وی با بیان اینکه برنامه داوری و انتخاب برترین اساتید صنایع دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی در شهر دونگ یانگ چین برگزار می گردد، اظهار کرد: این برنامه از 5 تا 9 نوامبر طبق برنامه پیش بینی شده برگزار می گردد.

توحدی اضافه نمود: در این رویداد 14 داور از 11 کشور منطقه شامل ایران، هند، استرالیا، سریلانکا، سنگاپور، تایلند، مالزی، ازبکستان، چین، قزاقستان و هند حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهر یونگ یانگ شهر جهانی صنایع دستی در رشته منبت چوب است، توضیح داد: بر این اساس برنامه داوری برترین استادان صنایع دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه در این شهر برگزار می گردد.

توحدی با تاکید بر اینکه داوران و میهمانان از منطقه ها شش گانه منطقه حضور دارند، گفت: این افراد از 11 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه هستند.

منبع: همگردی

به "آغاز انتخاب برترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز انتخاب برترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید