دورخیز Nio EC6 برای ورود به بازار ، شاسی بلند 3 میلیارد تومانی جاده ها را در می نوردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، پس از معرفی نسخه نو فیس لیفت شاسی بلند کوپه نیو (Nio)، به نام ای سی 6 (EC6)، این خودروساز در شرف عرضه این خودرو به خیابان ها است.

دورخیز Nio EC6 برای ورود به بازار ، شاسی بلند 3 میلیارد تومانی جاده ها را در می نوردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان و به نقل از آرنائو، نوترین مجموعه عکس ها نشان می دهد که زمان رونمایی رسمی خیلی نزدیک است، زیرا در تصاویر نو EC6 ، پوشش استتار کنار گذاشته و این خودرو حتی با پلاک های رسمی نمایش داده شده است.

فیس لیفتای سی 6(EC6) با طراحی تمیزتر و کارآمدتر، روی پلتفرم نو نیو NT 2.0 اجرا می گردد. در واقع، این آخرین وسیله نقلیه ای است که قرار بود به روز گردد و کل محدوده تولیدات نو Nio مبتنی بر پلتفرم NT 2.0 خواهد بود. EC6 به روز شده به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی چنگدو که این ماه در چین برگزار می گردد، به طور رسمی معرفی خواهد شد.

در مقایسه با مدل قدیمی تر 2020، ای سی 6 نو از نظر طول یکسان است، اما پهن تر و فاصله بین دو محور گسترده تر است. بر اساس قیمت گذاری های اولیه ، EC6 قرار است از حدود 55200 یورو (سه میلیارد و 30 میلیون تومان) برای تریم استاندارد اسپورت آغاز گردد، اگرچه ممکن است قیمت آن تغییر کند. زمانی که این مدل رسما وارد بازار شد، مطمئنا قیمت نهایی این خودرو نیز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • مقایسه دو شاسی بلند مجذوب کننده چینی و آلمانی | نیو ای تی 5 یا پورشه؛ کدام یک برتر است؟
منبع: همشهری آنلاین

به "دورخیز Nio EC6 برای ورود به بازار ، شاسی بلند 3 میلیارد تومانی جاده ها را در می نوردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز Nio EC6 برای ورود به بازار ، شاسی بلند 3 میلیارد تومانی جاده ها را در می نوردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید