درصدد ورود مدیران ارشد کارخانجات به ورزش هستیم

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، ستاری در نشستی با خبرنگاران، ضمن تشریح اهداف سالانه هیات، به سوالات اهالی رسانه پاسخ داد.

درصدد ورود مدیران ارشد کارخانجات به ورزش هستیم

به گزارش خبرنگار از ، قاسم ستاری رئیس هیات ورزش های کارگری استان در تبادل نظر با وبلاگ رشد آرمان گفت: قرار است در هفته کار و کارگر مسابقاتی در 11 رشته برای کارگران استان برگزار گردد.

ستاری ادامه داد: تقریبا دو سوم جمعیت اصفهان را کارگران تشکیل می دهند و با توجه به اهمیت ورزش در این خانواده، هیأت ورزش های کارگری استان 40 رشته و 10 هزار ورزشکار را تحت پوشش خود دارد.

رئیس هیات ورزش های کارگری استان اصفهان توضیح داد: یکی از اصلی ترین اهداف ما اضافه کردن مدیران ارشد کارخانجات به ورزش کارگری استان است. این موضوع با توجه به سخت افزار های موجود در کارخانجات استان می تواند جان دوباره ای به ورزش استان ببخشد. بعلاوه به منظور تعامل بیشتر و رشد ورزش کارگری چندین جلسه با مدیران ارشد کارخانه ذوب آهن و دیگر مجتمع های تولیدی استان برگزار گردید.

او اضافه نمود: قهرمانان رشته های ورزشی کارگری در چندین سال اخیر پشتیبان تیم های ملی بود ه اند؛ ما در پی حمایت کارخانجات هستیم، ورزش کارگری می تواند یاری بسیاری در موارد مختلف به کارخانجات بکند.

ستاری بعلاوه در خصوص منابع پشتیبانی مالی این هیأت شرح داد: هیأت ورزشی کارگری به وسیله سه وزارتخانه پشتیبانی می گردد، وزارت کار و رفاه و تعاون، وزارت ورزش و وزارت صمت پشتیبان فدراسیون و هیأت ها هستند.

او در خصوص برنامه های هیأت ورزشی کارگری جهت استفاده کارگران کارگاه های کوچک استان گفت: طبق برنامه ریزی های که انجام شده مقرر شد با مدیران شهرک های صنعتی جلساتی برگزار گردد، بهره برداری کارگران صنایع کوچک از ورزش به علت شرایط مالی موجود بسیار سخت است، اما در پی اجرایی کردن این موضوع خواهیم بود.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درصدد ورود مدیران ارشد کارخانجات به ورزش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درصدد ورود مدیران ارشد کارخانجات به ورزش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید