خبرنگاران آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس در دستور کار نمایندگان

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، تهران-خبرنگاران- نمایندگان در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون مالی در خصوص آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوارق بهادار و وزارت امور مالی و دارایی را آنالیز می نمایند.

خبرنگاران آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس در دستور کار نمایندگان

به گزارش خبرنگار پارلمانی وبلاگ رشد آرمان، محمد حسین فرهنگی در شروع جلسه علنی روز دوشنبه عضو با اشاره به دستور کار امروز جلسه علنی مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص طرح دوفوریتی اصلاح تبصره های (1) و (2) ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار است.

به گفته عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص طرح یک فوریتی تنظیم بعضی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع استادیوم ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان (اعاده شده از شورای نگهبان) هم در این جلسه مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

فرهنگی یادآورشد: گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و گزارش این کمیسیون در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که هر دو اعاده شده از شورای نگهبان هستند از دیگر برنامه های در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز است.

همچنین گزارش کمیسیون مالی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان (در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) و گزارش این کمیسیون در خصوص طرح استفساریه بند (2) ماده (2) قانون مالیات های مستقیم(اعاده شده از شورای نگهبان) نیز برای برنامه هفتگی صحن علنی مجلس پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون مالی در خصوص آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوارق بهادار و وزارت امور مالی و دارایی (در اجرای تبصره (1) ماده (45) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) و گزارش این کمیسیون مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند (در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) در دستور کار هفتگی مجلس برنامه ریزی شده است.

بر اساس اظهارات فرهنگی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص بازار فولاد (در اجرای تبصره (1) ماده(45) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) در دستور کار نمایندگان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس در دستور کار نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آنالیز شرایط بازار سهام و عملکرد سازمان بورس در دستور کار نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید