حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان های استان خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، فرهاد ایل بیگی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برنامه های تماشاخانه سیار شامل اجرای نمایش کلاغ بلا، توپ طلا با طراحی و کارگردانی علی یداللهی همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه و سرود و پخش فیلم های پویانمایی برای بچه ها و نوجوانان شهرستان ها است.

حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان های استان خراسان شمالی

آقا بیگی به تشریح حرکت برنامه های این تماشاخانه پرداخت و بیان نمود: شهرستان گرمه در 11 تیرماه در پارک شقایق و شهرستان جاجرم در همین روز در پارک لاله میزبان تماشاخانه سیار خواهند بود.

وی در ادامه گفت: پارک دانشجو شهرستان اسفراین نیز در 12 تیرماه میزبان برنامه های متنوع تماشاخانه سیار است.

ایل بیگی توضیح داد: علاوه بر شهرستان ها نیز این تماشاخانه در این حرکت قطاری در 13 تیرماه به روستای کلاته میرزا رحیم اسفراین و شهر بام خواهد رسید.

وی گفت: بچه ها و نوجوانان بجنوردی در روزهای 14و 15 تیرماه میزبان کاروان مسیر هشتم و شاهد اجرای برنامه های تماشاخانه هستند.

ایل بیگی با اشاره به اینکه آخرین مسیر حرکت این تماشاخانه در روزهای 15 و 16 است، توضیح داد: شهرهای پیش قلعه، آشخانه و قاضی آخرین میزبانان این تماشاخانه خواهند بود.

وی در انتها اظهار کرد: نمایش کلاغ بلا، توپ طلا به سفارش مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فراوری و ساخته شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان های استان خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان های استان خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید