بزرگترین مشکل واتساپ رفع شد!

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، واتس اپ با یک ارتقا، به کاربران اجازه خواهد داد تصاویر اچ دی را به وسیله این اپلیکیشن پیغام رسان ارسال نمایند.

بزرگترین مشکل واتساپ رفع شد!

به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا پلتفرم (شرکت مادر واتس اپ) در کانال اینستاگرام خود و در یک پست فیس بوک، این خبر را بیان کرد.

این ویژگی که به کاربران امکان می دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می گذارند را حفظ نمایند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود. کاربران اوایل تابستان، این گزینه را به وسیله نسخه بتای اندروید واتس اپ و اپلیکیشن تست فلایت در iOS، مشاهده نموده بودند که نشان می داد زمان عرضه عمومی آن نزدیک است.

کاربران برای دسترسی به این ویژگی، باید ابتدا اپلیکیشن واتس اپ را به روزرسانی نمایند. پس از آن، دکمه تازه اچ دی را در بالای صفحه اشتراک گذاری، کنار سایر ابزار های ویرایش تصویر مانند چرخاندن و ابزار های افزودن متن و استیکر به عکس، مشاهده خواهند کرد.

هنگامی که کاربر، روی دکمه اچ دی می زند، پنجره ای ظاهر خواهد شد که به او اجازه می دهد کیفیت عکس را انتخاب کند. به صورت پیش فرض، کیفیت استاندارد انتخاب شده است. واتس اپ بیان کرد این انتخاب برای این بوده که سرعت و مطمئن بودن اشتراک گذاری عکس تضمین گردد. اما اکنون کاربران می توانند کیفیت اچ دی عکس را چک نمایند.

پس از ارسال عکس، دریافت نمایندگان، عکس را مشاهده خواهد نمود که برچسب اچ دی آن در پایین سمت چپ عکس قرار می گیرد و به آن ها اطلاع می دهد که یک تصویر کیفیت بالا به اشتراک گذاشته شده است. همه عکس ها به وسیله رمزنگاری سر تا سری واتس اپ، حفاظت شده اند.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری تِک کرانچ، امکان ارسال تصاویر اچ دی طی هفته های آینده، به مرور برای کاربران جهانی واتس اپ عرضه می گردد. این شرکت بیان کرد به زودی، پشتیبانی از ویدئو های اچ دی هم اضافه می گردد.

منبع: فرارو

به "بزرگترین مشکل واتساپ رفع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مشکل واتساپ رفع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید