با iPhone 12 Studio لوازم جانبی MagSafe را به صورت مجازی امتحان کنید

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، اپل در هنگام رونمایی از آیفون های 12 از لوازم جانبی متنوعی هم با قابلیت MagSafe برای این آیفون های 12 جدید رونمایی کرد. به نظر می رسد که اپل قصد دارد با این لوازم جانبی جدید به گونه ای برخورد کند که انگار آن ها همانند لوازم تولید شده در صنعت مد و پوشاک، برای تزیین آیفون های 12 هستند.

با iPhone 12 Studio لوازم جانبی MagSafe را به صورت مجازی امتحان کنید

بررسی های اجرا شده توسط سایت MacRumors نشان می دهد که اپل با راه اندازی صفحه ای به نام iPhone 12 Studio (فعلا فقط می توان با مرورگر تلفن همراه و تبلت از آن استفاده کرد) به کاربران اجازه می دهد که لوازم جانبی مختلف MagSafe و ترکیب آن ها را بر روی آیفون های 12 امتحان کنند تا قبل از خرید متوجه شوند که به عنوان نمونه آیفون 12 مینی سبز رنگ در هنگام استفاده از قاب قرمز رنگ و کیف پول نگهدارنده کارت بانکی قهوه ای رنگ چگونه به نظر خواهد رسید.

در زمان مراجعه به این سایت شما می توانید که تنها با استفاده از چند کلیک ساده از ترکیب رنگ های مدل های مختلف آیفون 12 با رنگ های مختلف لوازم جانبی مانند قاب ها و کیف پول نگهدارنده کارت بانکی مطلع شوید. شما می توانید حتی در زمان طراحی یک ترکیب در این سایت آن را با نام دلخواه ذخیره کنید تا بعد ها نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

تعجب نخواهید کرد اگر متوجه شوید که ایده این سایت از کجا آمده است. تا قبل از این سایت، اپل سایتی به نام Apple Watch Studio را راه اندازی کرده بود که به کاربران اجازه می داد در زمان خرید اپل واچ ترکیب بند ها و قاب های مختلف را بر روی این ساعت هوشمند امتحان کنند.

به نظر می رسد که اپل فکر می کند کاربران با استفاده از این سایت و امتحان کردن ترکیب های مختلف آیفون های 12 با لوازم جانبی MagSafe قبل از خرید، بیشتر به خرید این لوازم جانبی ترغیب خواهند شد.

  • آیفون 12 پرو چگونه به نابینایان کمک می کند تا افراد نزدیکشان را تشخیص دهند؟

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "با iPhone 12 Studio لوازم جانبی MagSafe را به صورت مجازی امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با iPhone 12 Studio لوازم جانبی MagSafe را به صورت مجازی امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید