با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می گیرید! ، عکس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، استراتژی یکی بخر، دو تا ببر یک تاکتیک بازاریابی هوشمندانه برای هدایت کسب و کار است، اما ما معمولاً این نوع تاکتیک را در خرید و فروش خودرو نمی بینیم.به تازگی یک نمایندگی فروش خودرو در فلوریدا، این نوع تاکتیک بازاریابی را اجرا کرده است.

با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می گیرید! ، عکس

امیرمسعود عابدین: یک نمایندگی در فلوریدا در حال حاضر یک رولزرویس ریث رایگان را به هر کسی که بوگاتی شیرون این مجموعه را خریداری کند، اهدا می کند.

Naples Motorsports اوایل این هفته یک پیشنهاد ویژه در فیس بوک منتشر کرد و گفت که با خرید یک بوگاتی شیرون 2021، رولزرویس ریث 2018 را به صورت رایگان تحویل می دهد. بوگاتی شیرون مورد نظر کمی بیش از 3200 کیلومتر کارکرد داشته و در سبک دو رنگ سفارشی سازی شده است.

رولزرویس نیز دارای طرح مشابه دو رنگ است. طبق اطلاعات وب سایت Naples Motorsports، این رولزرویس بیش از 27 هزار کیلومتر کارکرد دارد. قیمت این خودرو جدا از بوگاتی شیرون، 240 هزار دلار (معادل 14 میلیارد و 400 میلیون تومان) اعلام شده است.

با توجه به اینکه تعداد کمی بوگاتی شیرون در سطح جهان وجود دارد، مشخص ارزش آن سخت است. ناپل موتوراسپرت، 3.85 میلیون دلار (معادل 231 میلیارد تومان) برای شیرون قیمت مشخص کرده است. در صورت خرید این بوگاتی شیرون، رولزرویس ریث به صورت رایگان به خریدار تحویل داده می شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ رشد آرمان مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می گیرید! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خرید این بوگاتی، یک رولزرویس رایگان تحویل می گیرید! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید