اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی، برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده، عکس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، تسلا سایبرتراک یکی از بزرگترین خودروهای عرضه شده در سال 2023 است. در همین حین که تسلا همچنان به آزمایش و آنالیز سایبرتراک ادامه می دهد، یکی از آنها در جاده های عمومی تصادف کرد!

اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی، برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده، عکس

امیرمسعود عابدین: گشت بزرگراه کالیفرنیا گزارش داد که این حادثه در 28 دسامبر حوالی ساعت 2:05 بعد از ظهر به وقت محلی در مسیر ایالتی 35، که به بلوار اسکای لاین نیز معروف است، در خارج از سن خوزه رخ داد. راننده ای سوار بر تویوتا کرولا از جاده خارج شد و از خط زرد دوتایی برگشت تا به سایبرتراک که به سمت دیگر می رفت برخورد کند.

  • این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته اند / عکس

به گفته گشت بزرگراه کالیفرنیا، راننده سایبرتراک جراحات جزئی داشت اما برای رفتن به بیمارستان نیازی به آمبولانس نداشت. به دو سرنشین این پیکاپ آسیبی نرسید و راننده کرولا هم آسیبی ندید.

عکس های این حادثه نشان می دهد که کرولا سایبرتراک را کنار زده است. خراش های عمیقی در سمت راننده پیکاپ وجود دارد و روکش گلگیر دور چرخ ها از بین رفته است. ضربه آنقدر سخت بود که باعث باز شدن کیسه هوای پرده ای جانبی این خودروی الکتریکی شده است.

کرولا آسیب بسیار بیشتری متحمل شد. با این حال، معین نیست که چه میزان از تخریب ناشی از خروج اولیه از جاده و یا برخورد با سایبرتراک بوده است. سمت راننده تویوتا بیشترین آسیب را متحمل شد، که نشان می دهد این آسیب از پهلو زدن تسلا بوده است.

تصاویر زیادی از سایبرتراک وجود ندارد تا بفهمیم که آیا این پیکاپ قابل تعمیر است یا خیر. طبق کاتالوگ قطعات تسلا، یک گلگیر جلو 550 دلار به علاوه نصب هزینه دارد. قطعات جلویی در مجموع 2845 دلار قیمت دارند.

زمانی که تسلا سایبرتراک را با معینات تولیدی را روانه بازار کرد، ایلان ماسک آن را به عنوان بسیار ایمن تر در هر مایل نسبت به سایر پیکاپ های این کلاس معرفی نموده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رشد آرمان مراجعه کنید.

  • این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید/ عکس

  • تدارک جنجالی اردوغان برای پلیس ترکیه با خریدیکی از گرانترین خودروی دنیا/عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی، برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی، برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید