انتظارها به انتها می رسد ، سایبرتراک تسلا در راه ورود به بازار

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، پس از تقریبا چهار سال انتظار، به نظر می رسد توسعه تسلا سایبرتراک به خط خاتمه رسیده است و تنها چند هفته تا شروع تحویل اولیه به جای مانده است.

انتظارها به انتها می رسد ، سایبرتراک تسلا در راه ورود به بازار

به گزارش وبلاگ رشد آرمان و به نقل از اینساید ای ویز، با فرض اینکه تسلا به جدول زمانی اواخر سه ماهه سوم اعلام شده در اوایل امسال پایبند باشد، این مهم امکان پذیر خواهد بود.

دیروز، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، عکسی از یک سایبرتراک پس از رانندگی با آن را منتشر کرد و این وسیله نقلیه را به عنوان برترین محصول تاریخ این شرکت نامید.

با این حال، این بدان معنا نیست که تسلا می تواند روی موفقیت های خود تکیه کند و شاید هم برعکس، بتواند. باشگاه مالکان سایبرتراک با ایمیلی داخلی از ایلان ماسک به کارکنان تسلا روبرو شد که در آن مدیران اجرایی از تیم سازنده می خواهند که به تناسب و تکمیل این وانت توجه بیشتری داشته باشند و از استانداردهای بالای کیفیت اطمینان حاصل نمایند.

در نامه ایلان ماسک آمده است: با توجه به ماهیت سایبرتراک که از فلز درخشان با لبه های عمدتاً مستقیم ساخته شده است، هر گونه تغییر ابعادی در مقدار یک انگشت شست، دردناک ظاهر می گردد.

تمامی قطعات این خودرو، چه داخلی و چه از تامین نمایندگان، باید با دقت کمتر از 10 میکرون طراحی و ساخته شوند.

این بدان معناست که تمام ابعاد قطعات باید تا سومین رقم اعشار بر حسب میلی متر باشد و تلورانس ها باید بر حسب میکرون تک رقمی معین شوند. اگر لگو و قوطی های آب گازدار که بسیار کم هزینه هستند می توانند این کار را انجام دهند، ما هم می توانیم.

دقت، کمال گرایی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | مرسدس نسخه های SL و GT کوپه 2024 را معرفی کرد

چیزی که در خصوص ایمیل ماسک جالب به نظر می رسد، مقایسه با محصولات لگو و قوطی های آب گازدار است که با وجود مقرون به صرفه بودن، تلورانس بسیار پایینی دارند. اما آیا واقعاً می توانید آجرهای پلاستیکی را با ماشین های ریخته گری گیگا و سایر روش های ساخت پیچیده مورد احتیاج تسلا سایبرتراک مقایسه کنید؟ ما به شما اجازه می دهیم در بخش نظرات قاضی آن باشید.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتظارها به انتها می رسد ، سایبرتراک تسلا در راه ورود به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارها به انتها می رسد ، سایبرتراک تسلا در راه ورود به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید