ادامه آنالیز شرایط رشته های المپیکی پس از یک ماه وقفه

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، نشست مشترک نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی و به منظور آنالیز شرایط آنها برای حضور در بازی های 2020 توکیو بعد از یک وقفه طولانی از اواخر مهرماه و با برگزاری دو نشست از سر گرفته شد که طی آن شرایط تکواندو و کشتی مورد ارزیابی نهاده شد.

ادامه آنالیز شرایط رشته های المپیکی پس از یک ماه وقفه

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

قرار بود این نشست ها به صورت متوالی پیگیری گردد. حتی برای برگزاری نشست با مسئولان وزنه برداری و کاراته در روزهای ابتدایی آبان ماه هم برنامه ریزی شد اما پاندمی کرونا و تصمیمی که در کمیته ملی المپیک برای لغو تمام جلسات و گردهمایی ها گرفته شد، منتفی شدن این جلسات را هم به همراه داشت.

حالا بعد از یک ماه و بازگشت کمیته ملی المپیک به شرایط عادی تر برای برگزاری جلسه و نشست، پیگیری جلسات با فدراسیون های المپیکی در دستور کار قرار گرفته است. قرار است این جلسات از هفته آینده در محل این کمیته دنبال گردد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، علیرضا رحیمی عضو هیأت اجرایی، علی رغبتی عضو ستاد عالی و نماینده وزارت ورزش و فرید فتاحیان مسئول روابط بین الملل کمیته ملی المپیک افرادی هستند که در قالب کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی نشست های آنالیز شرایط رشته های المپیکی را دنبال می نمایند.

استارت دوباره این کار با برگزاری نشست برای دو رشته وزنه برداری و کاراته که شانس مدال در توکیو هستند، زده خواهد شد. این دو نشست هفته آینده برگزار می گردد اما هنوز روز آن نهایی نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه آنالیز شرایط رشته های المپیکی پس از یک ماه وقفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه آنالیز شرایط رشته های المپیکی پس از یک ماه وقفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید