7 علت رشد خرید از سوپرمارکت های اینترنتی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، شاید اگر تا چند وقت پیش صحبت از خرید مایحتاج روزانه به وسیله سوپرمارکت اینترنتی می شد کمتر کسی این شوخی خنده دار را باور می کرد. با وجود تعداد بالای سوپرمارکت ها و هایپرمارکت های عظیم در سطح شهر چه کسی تمایل دارد خرید خود را ندیده و نشناخته از اینترنت انجام دهد؟

7 علت رشد خرید از سوپرمارکت های اینترنتی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، بنابر اعلام دورمون، همان طور که می دانید تعداد زیادی سوپرمارکت آنلاین فعالیت گسترده ای دارند و روزانه تعداد بالایی سفارش خرید در آنها ثبت می گردد. چرا جای دوری برویم؟ همین سوپرمارکت دی جی کالا (که تناقض زیادی در نام خود دارد) یا اسنپ مارکت. حتی می توان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را مثال زد که ابتدا به شیوه سنتی در سطح شهر فروشگاه های فیزیکی خود را راه اندازی کرد و بعد فروشگاه آنلاین را معرفی نمود. یا همین فروشگاه اینترنتی دورمون که اقلام و محصولات سوپرمارکتی و غیر سوپرمارکتی روزانه مردم را با برترین قیمت ارائه و آنها را به سرعت برای مشتریان ارسال می نماید، نمونه خوبی از یک فروشگاه اینترنتی عظیم است.

اما چه چیزی باعث تغییر نظر مردم شد و چرا سوپرمارکت های آنلاین پر طرف دار شدند؟ در این مقاله می خواهیم دلایل این امر را آنالیز کنیم. پس با ما همراه باشید ...

صرفه جویی در وقت

شاید اصلی ترین علت اینکه مردم از سوپرمارکت های آنلاین خرید می نمایند صرفه جویی در زمان باشد. به خوبی می دانید که شرایط مالی این روزهای مردم مطلوب نیست و کمتر خانواده ای پیدا می گردد که سراغ شغل دوم نرفته باشد. در چنین شرایطی خانواده ها زمان بسیار کمتری برای اوقات فراغت و سرگرمی در اختیار خواهند داشت. حتی وقت برای خرید مایحتاج روزانه هم به سختی پیدا می گردد. در چنین شرایطی مسلماً خرید از یک سوپرمارکت اینترنتی زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و می توانید به سایر کارهای خود برسید

صرفه جویی در هزینه

فروشگاه های عظیم محصولات خود را در حجم بالا عرضه می نمایند و همان طور که می دانید این موضوع سبب کاهش قیمت نهایی و امکان ارائه تخفیف بیشتر می گردد و این به سود مصرف نماینده نهایی است. ممکن است قیمت محصولی را که در یک سوپرمارکت اینترنتی خرید می کنید از قیمت آن در بازار به مراتب کمتر باشد.

تنوع محصولات

یکی دیگر از مواردی که محبوبیت خرید از فروشگاه های اینترنتی مایحتاج روزانه را در پی دارد تنوع محصولاتی است که در سوپرمارکت های آنلاین وجود دارد. اگر شما به یک فروشگاه سنتی مراجعه کنید حتی اگر این فروشگاه یک هایپرمارکت عظیم باشد نهایتاً چند برند از یک کالا را ارائه خواهد نمود ولی در سوپرمارکت های اینترنتی تقریباً همه برندهای نام آشنا را خواهید دید و از هرکدام که مایل بودید قادر به خرید هستید.

خرید لذت بخش

خرید از یک فروشگاه اینترنتی فارغ از اینکه چه محصولاتی ارائه می نماید بسیار لذت بخش است. چرا که شما به راحتی می توانید محصولات موردنظر خود را جستجو کنید و اطلاعات بیشتری در خصوص سایر محصولات و برندها کسب کنید. از همه مهم تر! قبل از خرید یک محصول نظر سایر کاربران را خواهید خواند و از کیفیت محصول مطمئن خواهد شد.

کیفیت و تازگی محصولات سوپرمارکت های آنلاین

فروشگاه های سنتی به علت آنکه حجم فروش بالایی ندارند همواره محصولاتی دارند که آن تازگی و کیفیت اولیه را نداشته و ممکن است یکی دو روزی در یخچال یا در گوشه فروشگاه نگهداری شده است اما در یک سوپرمارکت آنلاین چنین موضوعی وجود ندارد و همواره محصولات باکیفیت بالا ارائه می شوند و سرعت انتقال آنها از تولیدنماینده به مصرف نماینده بالاست؛ بنابراین اگر تازگی کالا برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم از یک سوپرمارکت آنلاین خرید خود را انجام دهید تا متوجه این مزیت عظیم شوید.

فرار از ترافیک

یکی از معضلاتی که در شهرهای عظیم وجود دارد ترافیک های سنگین است. اگر موعد خرید کلی مایحتاج است مطمئناً باید به یک فروشگاه عظیم مراجعه کنید و احتیاج است از منزل خود به میزان قابل توجهی دور شده و در ترافیک به سمت یک فروشگاه عظیم حرکت کنید. مسلماً رانندگی در ترافیک علاوه بر اینکه روح و روان را آزرده می نماید هدر رفت سوخت و آلودگی هوا را هم در پی دارد. حال چه کسی بدش می آید که کلیه خریدها به صورت آنلاین انجام گردد و وجه آن از راه دور پرداخت و کالا به وسیله پیک موتوری تا درب منزل حمل گردد؟ خصوصاً اینکه حمل ونقل محصولات در بسیاری از سوپرمارکت های اینترنتی رایگان است و حتی لازم نیست بابت پیک موتوری هزینه ای پرداخت کنید .

کرونا، کرونا، کرونا

شاید زمانی که این مقاله را می خوانید ویروس منحوسی به نام کووید 19 دیگر وجود نداشته باشد (امیدواریم چنین اتفاقی روی دهد) ولی همان طور که می دانید در شرایط فعلی که کرونا وضعت بسیار سختی را به وجود آورده است و مسئولین امر به رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش رفت وآمدها توصیه می نمایند چه بهتر است که کمتر از خانه خارج شوید تا از شر کرونا در امان بمانید. بدیهی است که خرید از سوپرمارکت اینترنتی علاوه بر تمامی مزایایی که گفته شد سبب کاهش رفت وآمد شما خواهد شد و سلامتی شما به خطر نخواهد افتاد.

کلام آخر

امروزه فروشگاه های اینترنتی کاملاً برای مردم شناخته شده هستند و روزبه روز بر محبوبیت و تعداد آنها افزوده می گردد. مردم ترجیح می دهند در شرایط وخیم مالی و وجود بیماری کرونا، در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی نمایند و کمتر از خانه خارج شوند. سوپرمارکت های آنلاین تمامی این شرایط را برای شما مهیا نموده اند تا مایحتاج روزانه خود را با تخفیف بیشتر و صرف زمان کمتر بخرید و علاوه بر همه اینها محصولات باکیفیت تری را هم دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "7 علت رشد خرید از سوپرمارکت های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 علت رشد خرید از سوپرمارکت های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید