6 بازی سرگرم کننده که در سایت گوگل می توانید تجربه کنید

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، اینترنت پر از بازی هایی است که می توانید با استفاده از مرورگر خود از آن ها لذت ببرید. با این حال، نیازی نیست که زمان زیادی را صرف پیدا کردن بازی مناسب کنید. تعداد انگشت شماری بازی ساده و اعتیادآور وجود دارد که می توانید مستقیماً از صفحه اصلی گوگل بازی کنید. با این مقاله از خبرنگاران مگ همراه باشید تا شما را با چند بازی برتر که می توانید در گوگل بازی کنید، آشنا کنیم.

6 بازی سرگرم کننده که در سایت گوگل می توانید تجربه کنید

بازی مار گوگل

بازی کلاسیک مار (Snake) را ممکن است از گوشی های قدیمی به خاطر داشته باشید. هم اکنون می توانید به وسیله گوگل به این بازی دسترسی داشته باشید. روش انجام این بازی ساده است: شما یک مار را روی یک شبکه با کلیدهای جهت دار کنترل می کنید. میوه ها به صورت تصادفی ظاهر می شوند و این وظیفه شماست که آن ها را بخورید. هر بار که یک سیب می خورید، مار بلندتر می شود. اگر به مرز یا دم خود ضربه بزنید، بازی تمام می شود. برای لذت بردن از این برنامه می توانید از این لینک بهره ببرید.

Pac-Man

یکی از نمادین ترین بازی های آرکید (arcade) تمام دوران ها Pac-Man یا نقطه خور است که می توانید آن را به طور مستقیم با استفاده از گوگل بازی کنید. برای لذت بردن از این بازی نوستالژی احتیاج به خرید توکن نیز ندارید.

با استفاده از کلید های جهت دار، به سادگی Pac-Man را به اطراف حرکت دهید، نقاط و میوه ها را در حالی که از ارواح دوری می کنید، بخورید. کوشش کنید تا بیشتر زنده بمانید و از این بازی لذت ببرید. برای سرگرم شدن با این بازی مجذوب کننده روی این لینک کلیک کنید.

Minesweeper

برای بازی Minesweeper دیگر احتیاجی به نسخه قدیمی ویندوز ندارید. Minesweeper که اغلب به عنوان سودوکو با انفجار توصیف می شود، به این صورت است: باید با دقت تعدادی از مربع های موجود در صفحه را انتخاب کنید به طوری که زیر این مربع، بمب نباشد. در صورت کلیک روی بمب بازی تمام خواهد شد. برای خنثی کردن بمب ها و آغاز بازی می توانید از این لینک بهره ببرید.

Tic-Tac-Toe

خاستگاه تیک تاک که به نام های noughts و cross و Xs و Os نیز شناخته می شود، به مصر باستان و در حدود 1300 سال قبل از میلاد بر می شود. در ادامه این تفریح به صفحه های بزرگ منتقل شد. اکنون، به سادگی تایپ کردن tic tac toe در بخش جست وجوی گوگل می توانید این بازی مجذوب کننده را انجام دهید.

برای آغاز این بازی مجذوب کننده کافی ست روی لینک صربه بزنید.

بازی حافظه با گوگل

در پی بازی ای هستید که مغز شما را آزمایش کند؟ حافظه موزیکال گوگل انتخاب مناسبی برای شماست. ایده اصلی این بازی، به خاطر سپردن دنباله ای از صداهای ساخته شده به وسیله چهار موجود دریایی است. این کار در ابتدا با پخش یک صدا آغاز می شود، سپس هر دور یک صدای دیگر اضافه خواهد شد. حال شما باید تا جایی که حافظه تان کمک می نماید، صداهای درست را تشخیص دهید. آماده هستید تا حافظه خود را به چالش بکشید؟ برای آغاز از این لینک بهره ببرید.

Dino Run

این بازی از نظر فنی از محصولات گوگل نیست، اما می توان آن را مستقیما در مرورگر کروم حتی زمانی که به اینترنت وصل نیستید، بازی کنید. در واقع، بازی Dino Run دقیقاً برای همین هدف ساخته شده است: با قطع شدن اینترنت این بازی روی صفحه مرورگر نمایش داده می شود و شما می توانید به راحتی مشغول شوید. اگر پس از قطع اینترنت با Dino Run روبرو نشدید، به این لینک بروید و آغاز به پریدن کنید.

بازی برای گوگل؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 6 بازی برای گوگل پرداختیم. شما می توانید با جست وجوی نام هرکدام، آغاز به بازی کردن کنید. با این حال، تعداد بازی های موجود در گوگل بسیار بیشتر از این است. گوگل به صورت دوره ای بازی ها را برای شرایط خاص در صفحه اصلی خود قرار می دهد. همه این بازی ها بایگانی شده اند و بعد از اینکه از صفحه اصلی خارج شدند، همچنان می توانید آن ها را بازی کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمند است نظرات و تجربیات خود در استفاده از این بازی ها را با ما و سایر کاربران وبلاگ رشد آرمان مگ به وسیله کامنت به اشتراک بگذارید.

منبع: howtogeek

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 بازی سرگرم کننده که در سایت گوگل می توانید تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 بازی سرگرم کننده که در سایت گوگل می توانید تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید