گل محمدی دوباره دست روی بازیکن سپاهان گذاشت ، تیم اصفهانی ناچار به فروش ستاره اش می گردد؟

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به جذب او علاقمند است امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان است.

گل محمدی دوباره دست روی بازیکن سپاهان گذاشت ، تیم اصفهانی ناچار به فروش ستاره اش می گردد؟

به گزارش وبلاگ رشد آرمان با وجود اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز به صورت رسمی فهرست بازیکنان مورد احتیاج و مازاد خود برای نیم فصل دوم را ارائه نکرده اما شایعات و حدس هایی در این باره به گوش می رسد.

گفته می گردد یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به جذب او علاقمند است امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان است. البته گل محمدی پیش از شروع فصل هم نورافکن را می خواست اما از آنجایی که او با سپاهان قرارداد دارد این انتقال صورت نگرفت.

درباره قرارداد نورافکن با سپاهان این نکته لازم به ذکر است که این قرارداد در سرانجام فصل به سرانجام می رسد و این بازیکن اگر در نیم فصل هم پرسپولیسی نگردد در صورت دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، در سرانجام فصل به عنوان بازیکن آزاد می تواند پیراهن این تیم را بر تن کند.

باشگاه سپاهان با توجه به این موضوع حالا دو راه در پیش دارد؛ اول اینکه با جدایی نورافکن مخالفت کند تا این بازیکن در این تیم بماند و یا اینکه با توجه به عدم تمدید قرارداد از سوی این بازیکن، او را نیم فصل به پرسپولیس بدهد تا بتواند از این راه درآمدزایی هم انجام دهد.

حالا در این بین و با توجه به حدس هایی که وجود دارد باید دید این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه دارد بالاخره در نیم فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد نمود یا اینکه در سرانجام فصل این اتفاق رخ خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی دوباره دست روی بازیکن سپاهان گذاشت ، تیم اصفهانی ناچار به فروش ستاره اش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی دوباره دست روی بازیکن سپاهان گذاشت ، تیم اصفهانی ناچار به فروش ستاره اش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید