چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟ ، صاحبان سیمکارت همراه اول، ایرانسل و رایتل بخوانند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، ممکن است بعضی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتورها روش هایی را برای غیرفعال سازی این نوع پیامک ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.

چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟ ، صاحبان سیمکارت همراه اول، ایرانسل و رایتل بخوانند

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، دریافت پیغامک های تبلیغاتی ممکن است برای کاربران آزاردهنده و مزاحم باشد به همین علت بیشتر کاربران در پی راهی برای غیرفعال سازی پیغامک های تبلیغاتی هستند. پس از مسدود شدن سرشماره های پیغامکی، شرکت ها به استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیغامک روی آوردند و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم سامانه #800* را برای شناسایی و مسدودسازی این شماره ها راه اندازی کرد؛ در عین حال، همچنان بعضی از پیغامک های تبلیغاتی از سوی خود اپراتورهای همراه ارسال می گردد که البته برای غیرفعال سازی این پیغامک ها هم راه چاره وجود دارد.

روش عدم دریافت پیغامک های تبلیغاتی اپراتور همراه اول

برای عدم دریافت پیغامک های تبلیغاتی در اپراتور همراه اول، مشترکان می توانند با یکی از روش های ارسال عدد 1 به 8999، شماره گیری کد دستوری #8999*، تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990، مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیغام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.

البته همراه اول ذکر نموده که پیغامک های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی سرویس های پایه و باند پهن همراه اول، پیغامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند، بنابراین درصورت قطع سرویس پیغام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیغام ها را دریافت می نمایند. بعلاوه بعضی مشترکین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیغامک تبلیغاتی دریافت می نمایند که در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.

روش فعال سازی و غیرفعال سازی پیغامک های تبلیغاتی ایرانسل

کاربران اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) نیز می توانند تصمیم بگیریند که مایل به دریافت کدام گروه پیغامکی هستید و سپس برای دریافت یا عدم دریافت هر دسته از پیغامک ها اقدام نمایند. این کار با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و گزینه مدیریت پیغامک های تبلیغاتی، شماره گیری کد 5006#* و دریافت لیست کاملی از گروه های پیغامکی و پیغامک به 5006 و انتخاب کلیدواژه مربوط به دریافت هر دسته از پیغامک ها، امکان پذیر است.

مدیریت خدمات پیغامکی در اپراتور رایتل چگونه است؟

در اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) نیزکاربر می تواند با استفاده از نرم افزار رایتل من و مراجعه به منوی مدیریت خدمات پیغامکی انبوه و ارزش افزوده، شماره گیری کد دستوری #800* یا کد دستوری #195* و انتخاب قطع تبلیغات، شماره گیری کد #3*800* یا ارسال عدد 3 به 800، برای غیرفعال سازی و جلوگیری از دریافت پیغامک های تبلیغاتی که از مراکز پیغام مانند (100012345 و 3000012345) و شماره های مشابه ارسال می گردد، کاربرد دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟ ، صاحبان سیمکارت همراه اول، ایرانسل و رایتل بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟ ، صاحبان سیمکارت همراه اول، ایرانسل و رایتل بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید