وقتی قرار نبود آل پاچینو پدرخوانده گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سه گانه پدرخوانده به عنوان یکی از برترین فیلم های تمام دوران در نظر گرفته می گردد که با تحسین منتقدان، آل پاچیونو را در نقش مایکل کورلئونه به یک سوپراستار تبدیل کرد و به اعتقاد بسیاری، آل پاچینو برای بازی در این نقش متولد شده بود.

وقتی قرار نبود آل پاچینو پدرخوانده گردد

به گزارش ایرنا، دایان کیتن - Diane Keaton که نخستین بازی مهم او در نقش کی آدامز همسر مایکل کورلئونه در فیلم پدرخوانده بود، به Entertainment Tonight گفته من برای پدرخوانده که هرگز آن را نخوانده بودم و هیچ چیز هم در موردش نمی دانستم تست دادم و مانند هر زن دیگری آنجا ایستاده و اطلاع نداشتم برای چه جهنمی در این مکان بودم و آن ها من را برای نقش انتخاب کردند!

هیچ کس آل پاچینو را نمی خواست

او اظهار داشت: هیچ کس آل پاچینو را نمی خواست و آن ها دوست نداشتند او نقش مایکل را بازی کند. من پیش از آل پاچینو برای بازی در پدرخوانده 1 انتخاب شده بودم. آیا این عجیب نیست؟

کیتن گفته زمانی که من آنجا ایستاده بودم آل پاچینو را بالا آوردند و ما در مقابل هم کار کردیم و آن ها این نقش را به او دادند. این را باور می کنید؟ نقش پس از آن به او داده شد که قبلا تست داده بود و آن ها او را نمی خواستند.

پدرخوانده بدون آل پاچینو چه چیزی از آب درمی آمد؟ او اضافه نمود: این فقط یکی از آن چیز های عجیب و غریب در زندگی است.

کیتن، آل پاچینو را پیشنهاد داده است تنها پس از این که تهیه کنندگان تاثیر عاطفی متقابل بین این دو را دیدند و او را برای بازی در نقش مایکل انتخاب کردند.

این انتخاب در حالی اجرا شده که اسطوره های مختلف هالیوود از جمله وارن بیتی، رابرت ردفورد، جک نیکلسون، رایان اونیل، داستین هافمن، مارتین شین و برت رینولدز با نقش مایکل مرتبط بودند.

برای پدرخوانده، جیمز کان هم تست داد و برای نقش سانی برادر مایکل انتخاب شد.

فرانسیس فورد کاپولا در نهایت برای پاچینو و بعلاوه برای بازی مارلون براندو در نقش ویتو کورلئونه وارد چالش شد.

منبع: فرارو

به "وقتی قرار نبود آل پاچینو پدرخوانده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی قرار نبود آل پاچینو پدرخوانده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید