وان پلاس Ace با Dimensity 8100 و شارژر 150 واتی به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، نخستین مشخصات احتمالی گوشی هوشمند نو شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس Ace در فضای مجازی دست به دست می گردد. این اطلاعات از افشاگر معتبر حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station در اختیار ما قرار گرفته که با توجه به آن می توان گفت که گوشی هوشمند نو شرکت وان پلاس در واقع نسخه ری برند شده ریلمی GT Neo3 محسوب می گردد. بعلاوه خبرهای نو حاکی از آن هستند که این شرکت روی گوشی نو وان پلاس نورد CE 2 لایت هم کار می نماید تا آن را به زودی روانه بازار گوشی های هوشمند کند. در ادامه به آنالیز مشخصات احتمالی وان پلاس Ace که به وسیله Digital Chat Station منتشر شده خواهیم پرداخت.

وان پلاس Ace با Dimensity 8100 و شارژر 150 واتی به زودی معرفی می گردد

وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 را سپری کردیم، تا فصل پاییز از 6 گوشی نو رونمایی کند که یکی از آن ها وان پلاس Ace خواهد بود. طبق افشاگری های اجرا شده، وان پلاس Ace به وسیله شرکت چینی BOE فراوری می گردد.

باید خاطر نشان کنیم که سری Ace وان پلاس جانشین سری Ace اوپو خواهد شد که تمرکز اصلی این سری روی حوزه گیمینگ و سرعت شارژ بالا خواهد بود. سری اوپو Ace در سال 2019 به کاربران این برند معرفی گردید و آخرین گوشی این سری نیز سال 2020 در اختیار کاربران نهاده شد. در حال حاضر اگر اطلاعات این افشاگر صحت داشته باشد، گوشی های وان پلاس راه سری Ace را ادامه خواهند داد.

مشخصات احتمالی وان پلاس Ace

طبق افشاگری منتشر شده از WHYLABS، وان پلاس Ace از یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. قلب تپنده این گوشی هوشمند نو اوپو را پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک برعهده خواهد داشت. باید اشاره کنیم که در پردازنده این تراشه 4 هسته A78 با فرکانس کاری 2/85 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تعبیه شده که به انجام وظیفه می پردازند. بعلاوه در کنار پردازنده ی Dimensity 8100 که با نسل چهارم فناوری ساخت 5 نانومتری TSMC فراوری شده ، Mali-G610 MC6 به عنوان پردازنده گرافیکی به پردازش تصاویر خواهد پرداخت.

گفته می گردد که تا حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی گیمینگ وان پلاس در نظر گرفته شده که با حافظه داخلی UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار می گیرد. منبع تغذیه این گوشی را یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد که با شارژر سریع 150 واتی انرژی مجدد خود را بدست خواهد آورد. فناوری شارژ 150 واتی، می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در عرض 5 دقیقه از درصد 1 به 50 درصد شارژ برساند و کاربران تنها به 15 دقیقه زمان برای شارژ کردن گوشی هوشمندشان احتیاج خواهند داشت.

در بخش دوربین وان پلاس Ace، ما احتمالا شاهد یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی خواهیم بود. به نظر می رسد که سنسور اصلی این گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی باشد و در کنار آن دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق میدان قرار خواهند گرفت. گفته می گردد که حفره نمایشگر در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نو وان پلاس خواهد بود که کاربران از آن می توانند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی و تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند نو وان پلاس در دسترس نیست، اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعاتی از این قبیل در خصوص وان پلاس Ace در رسانه های خبری منتشر گردد. در مجموع به نظر می رسد که سال جاری وان پلاس می خواهد گوشی های بسیار بیشتری را نسبت به سال گذشته راهی بازار کند تا بدین ترتیب عملکرد موفقیت آمیزی که سال گذشته از خود به نمایش گذاشته بود را بار دیگر ادامه دهد. باید دید کاربران چه واکنشی نسبت به گوشی های هوشمند نو این شرکت نشان خواهند داد.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس Ace با Dimensity 8100 و شارژر 150 واتی به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس Ace با Dimensity 8100 و شارژر 150 واتی به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید