نسخه انگلیسی دومین جلد از مجموعه ایران 1001 منتشر شد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نسخه انگلیسی دومین جلد از مجموعه ایران 1001 منتشر شد.

نسخه انگلیسی دومین جلد از مجموعه ایران 1001 منتشر شد

کتاب 100 مسیر طبیعت گردی ایران به نویسندگی پرویز شجاعی پارسا در 130 صفحه و مشتمل بر هشت فصل است که به ترتیب مسیر صعود به 38 قله و مسیرهای رکاب زنی، پیمایش، دره نوردی، آبشارها، دریاچه ها، تالاب ها و گنبدهای نمکی، بیراهه گردی و چهار مسیر پیشنهادی نویسنده برای دوستداران میراث طبیعی ایران را شامل می گردد.

برای معرفی شایسته مسیرهای منتخب در این کتاب علاوه بر توضیح اجمالی راه، از برنامه اجمالی سفر، جانمایی جغرافیایی برنامه در کشور، موقعیت و جهت مسیر، نوع پیمایش اعم از کوهپیمایی، دره نوردی، رکاب زنی و...، ارزش مسیر یا جاذبه طبیعی (منطقه ای، ملی، جهانی)، نقاط مهم در مسیر و تجهیزات لازم ارائه شده اند.

نویسنده در مقدمه کتاب نیز با برشمردن الزامات سفر مسئولانه و ایمن در طبیعت، به چرایی و چگونگی فراوری این اثر پرداخته و اهمیت توجه به راهنمای نشانه ها و داده های موجود در نقشه راههای معرفی شده را خاطرنشان نموده است.

در این کتاب بعلاوه دسترسی به اطلاعات 100 مسیر مورد نظر در قالب QRCode مقدور است. علاقمندان در سراسر ایران می توانند به وسیله وبسایت فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش به آدرس www.gilgameshmag.com با هزینه 850 هزار تومان این کتاب را آنلاین خریداری نمایند.

منبع: همگردی

به "نسخه انگلیسی دومین جلد از مجموعه ایران 1001 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه انگلیسی دومین جلد از مجموعه ایران 1001 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید