نابغه 15 ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی ها

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، لیست تیم بارسلونا برای ملاقات فردا شب (یکشنبه) در لالیگا اعلام شد که در آن دو نکته جالب توجه وجود دارد.

نابغه 15 ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی ها

پدری و فرانکی دی یونگ دو ستاره خط میانی آبی واناری ها پس از غیبت تقریباً طولانی مدت مسئله ای برای همراهی تیم خود در جدال حساس با شاگرداندیگو سیمئونه ندارند و از کادر پزشکی تیم خود چراغ سبز دریافت نموده اند.

جمال امین نابغه 15 ساله که از پدری مراکشی و مادری اهل گینه استوایی متولد شده و تابعیت اسپانیا دارد هم به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا که به تیم اصلی راه یافته، در این لیست قرار گرفته است.

ژاوی سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از ملاقات با اتلتیکو درباره امین می گوید: او بازیکن با استعدادی است. با وجود آنکه تنها 15 سال سن دارد اما شخصیت پخته ای دارد. او فیزیک بدنی خوبی دارد و می تواند یک عصر تازه در تاریخ باشگاه رقم بزند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر داده بارسلونا در حال حاضر مشغول مذاکره با خورخه مندس مدیر برنامه های نام آشنای بازار جابجایی است تا قرارداد حرفه ای یکی از برترین جواهرات لاماسیا را آماده کند.

بارسلونا در حال حاضر و در فاصله هشت هفته تا خاتمه مسابقات لالیگا، 11 امتیاز از رئال مادرید، تیم دوم جدول پیشی گرفته است.

منبع: فرارو

به "نابغه 15 ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابغه 15 ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید