مسدود شدن آزادراه مشهد، باغچه به علت انفجار

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: آزادراه مشهد- باغچه صبح فردا سه شنبه 25 مرداد به علت عملیات انفجار مسدود می گردد.

مسدود شدن آزادراه مشهد، باغچه به علت انفجار

ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: آزاد راه مشهد-باغچه (ملک آباد) فردا سه شنبه 25 مرداد ماه از ساعت پنج تا هفت صبح به علت انجام عملیات انفجار در حاشیه جاده برای تخریب یک تپه سنگی مسدود می گردد.

او اضافه نمود: ضروری است که این تپه سنگی برای ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محدوده کیلومتر 24 آزادراه مشهد-باغچه با عملیات انفجار تخریب گردد و از آنجا که این تخریب همراه با ورود مصالح به سطح جاده همراه است برای تامین ایمنی رانندگان و مسافران این راستا به مدت 2 ساعت مسدود می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: راستا قدیم مشهد-باغچه به عنوان جاده جایگزین برای تردد خودرو ها فردا صبح در نظر گرفته شده است، اما با توجه به این که عرض این جاده قدیمی کم است ضروری است رانندگان با احتیاط در این راستا جایگزین تردد نمایند.

نصری اعلام کرد: تردد خودرو های سواری از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به بعد در راستا آزادراه مشهد -باغچه افزایش می یابد از این رو به رانندگان توصیه می گردد فردا سفر های صبحگاهی در راستا مشهد به باغچه را به ساعات بعد از هفت صبح موکول نمایند.

وبلاگ رشد آرمان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسدود شدن آزادراه مشهد، باغچه به علت انفجار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن آزادراه مشهد، باغچه به علت انفجار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید