ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد.

ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد

ولی جهانی در همایش دومین دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی اظهار کرد: گیلان از ظرفیتهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و…فراوانی برخوردار است که بیش از 230 هزار سال قدمت دارد.

وی از ثبت جهانی شهر ماسوله اطلاع داد و اضافه نمود: به علت تشابهات عدیده ساخت و بافت، ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد.

جهانی از احداث هتل 22 طبقه در خیابان پرستار رشت اطلاع داد و بیان نمود: موافقت اصولی با احداث این هتل در خیابان پرستار رشت صورت گرفته است و با توجه به حضور گردشگران در ایام مختلف سال، این گونه زیرساختها احتیاج است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساختهای گردشگری و اقامتی در گیلان اضافه نمود: قابلیتها و توانمندی های گردشگری گیلان بسیار ارزشمند است و باید با تقویت زیرساختها این قابلیت ها به فعلیت تبدیل گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به تنوع غذایی و خوراک در رشت و گیلان اضافه نمود: تنوع غذایی و خوراک در گیلان و رشت منحصر بفرد است و معروفیت جهانی دارد.

منبع: همگردی

به "ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسوله خواهر خوانده یکی از شهرهای کردستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید