سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو از سری گلکسی A کار می نماید

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سامسونگ احتمالا می خواهد در آینده یک گوشی تاشو از سری گلکسی A را رونمایی و راهی بازار کند؛ حال نمی دانیم دقیقا چه روزی این اتفاق خواهد افتاد.

سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو از سری گلکسی A کار می نماید

سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه فراوری گوشی هوشمند از جمله گوشی تاشو به شمار میرود. در رابطه با مورد نخست که شرایط آن معین است اما در رابطه با مورد دوم یعنی گوشی های تاشو باید بگوییم سامسونگ فعلا از عدم حضور جدی رقبا در این زمینه برترین استفاده را برده و با عرضه چند مدل گوناگون با ظاهری متفاوت، توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند.

نخستین باری که گلکسی فولد در سال 2019 با قیمت نجومی راهی بازار شد، همه ما می دانستیم اگر سامسونگ بتواند در این زمینه پیروز گردد، قطعا در آینده گوشی های تاشوی مقرون به صرفه قیمتی را راهی بازار خواهد نمود. قیمت قطعات مناسب برای گوشی های تاشو در آن موقع بسیار بالا بود اما به مرور زمان و با بیشتر شدن تعداد این محصولات، قیمت آن ها کمتر و کمتر شد تا اینکه اکنون به نظر می رسد بالاخره آن اتفاق خوب قرار است رخ دهد.

پیروزیت بالایی که سامسونگ در زمینه فروش گوشی های تاشو کسب نموده باعث شده شرکت به فکر فراوری مدل های میان رده بیفتد. در حال حاضر گوشی های تاشو بیش از 1000 دلار قیمت دارند و همگی، پرچم دار به حساب می آیند. طبیعتا هر کسی هم توان خرید آن ها را ندارد اما سامسونگ خوب می داند در صورت عرضه محصولی میان رده با قیمتی مناسب، چگونه می تواند کاربران را به وجد بیاورد.

در حال حاضر گلکسی زد فولد 3 حدودا 1800 دلار قیمت گذاری شده است که برای بسیاری از کاربران، زیاد و دور از دسترس به نظر می رسد. سامسونگ هم از این موضوع آگاه است و می خواهد یک گوشی تاشوی میان رده از سری گلکسی A را راهی بازار کند.

سامسونگ پیروزیت خود را در تبدیل شدن به برترین شرکت فراورینماینده گوشی های هوشمند در دنیا، مدیون سری گلکسی A است. حال با وجود شایعاتی مبنی بر احتمال حضور اپل در دنیای گوشی های هوشمند تاشو، شرکت کره ای می خواهد تا جایی که امکان دارد در این بخش، جایگاه خود را مسحتکم تر کند و برای این کار هم هیچ چیز بهتر از یک میان رده نخواهد بود.

طبق گفته یکی از افشاگران که با نام کاربری chunvn8888@ در توییتر فعالیت می نماید، گلکسی A تاشو بسیار مقرون به صرفه قیمت تر از گلکسی زد فولد کنونی خواهد بود. البته اگر این گوشی واقعاً میان رده باشد، باید از گلکسی زد فلیپ که از لحاظ توان پردازشی هیچ تفاوتی با زد فولد ندارد هم مقرون به صرفه تر باشد. زد فلیپ 3 سال گذشته با قیمت 1000 دلار در دسترس نهاده شد بنابراین انتظار می رود گوشی تاشوی مورد انتظار شرکت، در محدوده قیمتی 500 تا 700 دلار راهی بازار گردد.

این گوشی تاشو نو به احتمال بسیار فراوان با نام گلکسی A فولد راهی بازار خواهد شد و هم اکنون در دست ساخت واقع شده است. کاربران زیادی منتظر رونمایی از این گوشی هستند چرا که گوشی های تاشو توانسته اند نظر مثبت آن ها را به خود جلب نمایند. اما قیمت بالا تنها مانع بیشتر شدن تعداد خریداران این محصولات است.

متأسفانه نمی دانیم رونمایی از گوشی تاشوی نو سامسونگ دقیقا در چه روزی اتفاق خواهد افتاد اما گفته می گردد شرکت کره ای در سال 2024 یا 2025 آن را راهی بازار خواهد نمود. این یعنی ما تا دو سال دیگر هم شاهد عرضه گوشی های تاشوی پرچم دار به بازار نخواهیم بود و علاقه مندان به گوشی های تاشوی مقرون به صرفه قیمت باید همچنان منتظر بمانند.

حالا که سامسونگ فرمول ساخت گوشی تاشوی با کیفیت و خوب را یافته، نمی دانیم چرا می خواهد دو سال دیگر هم برای عرضه یک مدل مالی صبر کند. امیدواریم این بازه زمانی اعلام شده در آینده تغییر کند، هرچند فعلا خبر خاصی در این رابطه در اختیار نداریم.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو از سری گلکسی A کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو از سری گلکسی A کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید