راهنمای بازی فری فایر برای مبتدی ها و تازه کارها

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، در بازی فری فایر شما باید در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار گرفته و با آن ها به نبرد بپردازید. شما در جزیره ای فرود می آیید که خودتان حق انتخاب جای دقیق فرودتان را خواهید داشت. انتخاب درست ترین نقطه فرود جزء ترفند های بازی فری فایر به شمار می رود. پس از آن باید در پی اسلحه و دیگر تجهیزات مورد احتیاج خود بگردید و آن ها را در کوله پشتی خود ذخیره کنید. سپس به پیدا کردن و کشتن حریفانتان بپردازید.

راهنمای بازی فری فایر برای مبتدی ها و تازه کارها

در نگاه اول به نظر بازی سختی نمی آید اما احتمالا پس از بازی کردن نظرتان عوض خواهد شد و به این نتیجه می رسید که بدون اطلاع از ترفند های این بازی در آن حرفه ای نخواهید شد. این مقاله از سری مقالات راهنمای بازی فری فایر می باشد پس تا سرانجام با ما همراه باشید.

· انتخاب صحیح کاراکتر

با پیش رفتن در بازی و طی کردن مراحل نو کاراکتر های نو نیز به اکانت شما اضافه خواهد شد. هر کدام از این شخصیت ها ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی دارند که امکانات خاصی را برای شما ایجاد می نمایند. برترین راه این است که تسلط کاملی بر گیم پلی پیدا کنید تا بتوانید کاراکتر بهتری انتخاب کنید.

· از مینی مپ به نفع خود بهره ببرید

مینی مپ یکی از موارد مهم در راهنمای بازی فری فایر است. چرا که علاوه بر نشان دادن موقعیت دشمنانتان، مسیری که آن ها در آن تیراندازی می نمایند را نیز به شما نشان می دهد. بدین صورت شما به راحتی می توانید متوجه حضور دشمن شده و سنگر بگیرید یا دشمنانتان را از بین ببرید.

· دوربین تفنگتان را جدی بگیرید

یک مورد مهم که در بازی به شما بسیار یاری می نماید آن است که نشانگر تفنگتان هنگام نزدیک شدن دشمن تغییر رنگ می دهد. پس به نشانگر تفنگ خود بی اهمیت نباشید. تغییر رنگ تفنگ شما یعنی می توانید آن را برای اسکن مناطقی که فکر می کنید دشمن وجود دارد، به کار بگیرید.

پیشنهاد ویژه

مرغ آمین و گلدان شیشه ای دکوری

مشاهده قیمت و خرید

زیر سیگاری طرح سگ بولداگ

مشاهده قیمت و خرید

شمع بانکه شیشه ای

مشاهده قیمت و خرید

· شلیک بدون لرزش

همچون دیگر بازی های بتل رویال حرفه ای شدن در شلیک بدون لرزش و نشانه گیری درست بسیار اهمیت دارد. برای راهنمای بازی فری فایر می توان گفت در وهله اول بر روی شلیک هایتان تمرکز کنید و سعی کنید در آن حرفه ای شوید. خوشبختانه در بازی فری فایر تصویر پس از شلیک لرزش نگرفته و همچنان می توانید با تمرکز دشمن را دنبال نموده و به او شلیک کنید.

بعلاوه می توانید در تنظیمات هد شات فری فایر، گزینه ها را به گونه ای عوض کنید که در راحت ترین شرایط استفاده برایتان باشد.

· استفاده از اشیا برای سنگر گیری

یکی از موارد مهم در بازی بتل رویال به صورت کلی سنگر گرفتن هنگام اصابت تیری است که منبع آن را نمی دانیم یا مجبور به خشاب عوض کردن هستیم. نترسید و از بازیکنان دیگر یا ساختمان ها برای سنگر گرفتن بهره ببرید. از راهنمای بازی فری فایر می توان به این اشاره نمود که هنگامی که مورد اصابت تیر دشمنان قرار گرفتید، حرکت خود را دایره وار انجام دهید.

· شلیک به موقع

در این بازی صرفاً تعداد افرادی که می کشید مهم نیست بلکه باید در بازی زنده بمانید. در واقع نمردن مهم تر از کشتن است؛ بنابراین سعی نکنید به هر طریقی خود را در خطر قرار داده و دشمن را بکشید؛ بلکه سعی کنید هر طور که شده عقب نشینی نموده و زنده بمانید.

باید زمان مناسب را برای شلیک و کشتن حریفان خود به گونه ای انتخاب کنید که خودتان را در خطر مرگ قرار ندهید. این بدان معنا نیست که جسور نباشید فقط بی گدار به آب نزنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به بیان چند مورد از هدایت های بازی فری فایر بپردازیم. مهم ترین چیزی که باید به آن تسلط پیدا کنید شناخت گیم پلی و نوع بازی ایست که با آن راحت باشید. بعلاوه باید تسلط کافی بر کارهایی مثل نشستن، خوابیدن و … داشته باشید که در زمان مناسب بتوانید به راحتی از آن ها بهره ببرید. هرگز بی موقع و بی علت به کسی شلیک نکنید. امیدواریم که از این بازی لذت ببرید.

منبع: اتاق

به "راهنمای بازی فری فایر برای مبتدی ها و تازه کارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای بازی فری فایر برای مبتدی ها و تازه کارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید