خداحافظی مهاجم خارجی موردنظر پرسپولیس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرنگاران: پرسپولیس همچنان منتظر است تا فدارسیون فوتبال ایران بند منع خرید بازیکن خارجی به وسیله این تیم را از بین ببرد تا بتواند با چند گزینه ای که مدنظرش است مذاکرات نهایی را انجام دهد.

خداحافظی مهاجم خارجی موردنظر پرسپولیس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، بعد از آن که یحیی گل محمدی در مصاحبه ای به صورت رسمی از این گفت که پرسپولیس در پی خریدن یک مهاجم خارجی است این تب و تاب بیشتر شکل گرفت که برای فصل پیش رو، سرخ های تهرانی هرطور شده یک مهاجم کارکشته خارجی در ترکیب داشته باشند. درست بعد از آن صحبت ها بود که شایعات مربوط به بازیکنان مدنظر پرسپولیس به وجود آمد. یکی از این بازیکنان که شایعه شده بود در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته ماریو مانژوکیچ، ستاره سابق تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ است. ماریو که بعد از 5 سال حضور در یووه راهی الدحیل شد، یک سال در فوتبال قطر دوام آورد و دوباره به ایتالیا برگشت تا برای میلان بازی کند.

او بعد از اتمام قراردادش با میلان به اسم بازیکن آزاد در بازار جابجایی معرفی گردید که همین مورد باعث شد سایت معتبری همانند ترانسفرمارکت از این خبر دهد که مقصد بعدی او پرسپولیس است. تعیین نیست واقعا پرسپولیسی ها به ماریو پیشنهاد داده اند یا خیر، ولی هرچه که باشد او در سن 35 سالگی با نوشتن پیامی در اینستاگرام به طور رسمی از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد. چه آن پیشنهاد شایعه باشد چه واقعی، یکی از گزینه های خارجی مدنظر پرسپولیس از دسترس خارج شده است.

منبع: فرارو

به "خداحافظی مهاجم خارجی موردنظر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی مهاجم خارجی موردنظر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید