خبرنگاران پرورش70 هزار درختچه برای استفاده در بوستان های قزوین

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، قزوین- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: سال جاری 14 هزار اصله نهال به همراه 70 هزار بوته درختچه توسط این سازمان کشت و پرورش یافته است.

خبرنگاران پرورش70 هزار درختچه برای استفاده در بوستان های قزوین

محمدصادق مظفری روز سه شنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: این تعداد نهال و درختچه در راستای اجرای طرح پویش درختکاری و در قالب طرح های توسعه فضای سبز و بازپیرایی فضای سبز کاشت شده اند.

وی گفت: سال جاری نیز طرح پویش درختکاری در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با توزیع انواع نهال و درختچه رایگان بین شهروندان ادامه خواهد داشت.

این مسوول در تشریح ویژه برنامه های سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین در هفته درختکاری به توزیع نهال و درختچه بین شهروندان در گلخانه سازمان واقع در خیابان سلامگاه اشاره نمود و اضافه نمود: شهروندان می توانند از شانزدهم اسفند ماه جاری با مراجعه به محل مذکور انواع نهال و درختچه های زینتی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

مظفری، از شهروندان خواست پس از دریافت نهال مطابق دستورالعمل کاشت که در قالب بروشور ارایه می گردد، اقدام به کاشت صحیح و اصولی درختان در بسترهای مناسب کرده و در نگهداری نهال های جوان مشارکت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرورش70 هزار درختچه برای استفاده در بوستان های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرورش70 هزار درختچه برای استفاده در بوستان های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید